اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

مردم مناطق محروم نیازمند توجه ویژه مسئولان برای رفع محرومیت هستند

مردم مناطق محروم نیازمند توجه ویژه مسئولان برای رفع محرومیت هستند
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مردم مناطق محروم نیازمند توجه ویژه مسئولین برای رفع محرومیت هستند که سپاه پاسداران بسیاری از این روستاها را تحت پوشش قرار داده که قابل تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز  امام جمعه سرپل ذهاب در معیت فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب و ارکان کارگاه موسسه سماوات قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه در بازدید از روستای محروم قرژاله دهستان جگیران بخش مرکزی شهرستان مشکلات مردم این روستا را مورد بررسی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز  ,

مهمترین مشکل مردم این روستای مرزی و محروم مشکل تامین آب آشامیدنی بود که با توافق صورت گرفته برای رفع آن توسط موسسه سماوات قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

,

جاده دسترسی روستا از دیگر مشکلات عنوان شده در این بازدید بود که احداث جاده مناسب نیز به موسسه سماوات واگذار شد.

,

این دو طرح عمرانی برای روستای "قرژاله" دهستان جگیران در راستای طرح محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام خواهد گرفت.

,

امام جمعه سرپل‌ذهاب در این بازدید گفت: مردم مناطق محروم نیازمند توجه ویژه مسئولین برای رفع محرومیت هستند که سپاه پاسداران بسیاری از این روستاها را تحت پوشش قرار داده که قابل تقدیر است.

,

حجت‌الاسلام فاطمی نسب افزود: طرح‌های محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مناطق مرزی و محروم بسیاری از محرومیت‌ها را با همت بلند بسیجیان و با یک روحیه جهادی رفع کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه