اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر خرم‌آباد:

۸۰ درصد وسایل حمل و نقل عمومی خرم‌آباد به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز شد

۸۰ درصد وسایل حمل و نقل عمومی خرم‌آباد به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز شد
ارمغان گفت: تاکنون ۸۰ درصد وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری خرم‌آباد به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ارمغان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: نصب دستگاه هوشمند بر روی وسایل حمل و نقل عمومی تاکسی و اتوبوس از مدتها قبل در دستور کار قرار گرفته که اقدامات لازم برای ثبت نام رانندگان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد اتوبوسها و تاکسی های خرم آباد به دستگاه هوشمند پرداخت کرایه مجهز شده که به صورت رایگان این دستگاه در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

,

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد تصریح کرد: هدف از این برنامه، سهولت در پرداخت کرایه تاکسی است تا شهروندان از این دستگاه ها برای پرداخت کرایه استفاده کنند.

, , ,

ارمغان عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا می طلبد مسافران هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از دستگاه های هوشمند استفاده کنند و کمتر از پول نقد برای پرداخت کرایه استفاده نمایند.

,

وی با اشاره به رعایت دستوالعمل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی گفت: نظارت های لازم بر فعالیت وسایل حمل و نقل عمومی هر روز انجام می شود و همه تاکسی ها و اتوبوسها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

,

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد خاطرنشان کرد: تاکسی هایی که در هنگام جابجایی مسافر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه