اخبار داغ

برگزاری نشست تخصصی مجازی «بررسی ضرورت و الزامات تدوین نقشه‌راه جابجایی هوشمند»

برگزاری نشست تخصصی مجازی «بررسی ضرورت و الزامات تدوین نقشه‌راه جابجایی هوشمند»
نشست تخصصی مجازی «بررسی ضرورت و الزامات تدوین نقشه‌راه جابجایی هوشمند» چهارشنبه ۶ اسفند، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این نشست که به همت دبیرخانه و مرکز تهران هوشمند برگزار می‌شود، دکتر مهدی واحد وحدتکار، عضو هیات عامل سازمان تاکسیرانی تهران، دکتر شهریار افندی زاده، مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، مهندس حسن عباسیان، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور فیروز پویا، دکتر امیر صمیمی، عضو هیات علمی دانشگاه شریف و مدیر دفتر حمل و نقل هوشمند شریف، دکتر امیر جعفرپور، مشاور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت، حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این نشست دکتر مهدی وحدتکار به عنوان مدیر نشست توضیحاتی را در مورد بررسی ضرورت و الزامات تدوین نقشه راه جابجایی هوشمند ارائه خواهد نمود. دیگر حاضرین نیز به سخنرانی و پاسخ دادن به سوالات در خصوص «اهمیت و نقش برنامه ریزی استراتژیک در توسعه تکنولوژی‌های نوظهور»، «نقش سیستم‌های هوشمند در بالابردن کارایی و بازدهی سیستم‌های حمل و نقل»، «نقش سیستم‌های هوشمند در تغییر حکمرانی شهری» و «نحوه تعاملات با ذی‌نفعان برای رسیدن به اهداف بالادستی جابه‌جایی هوشمند» خواهند پرداخت.

,
,


علاقمندان برای حضور مجازی در این نشست می‌توانند به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند. گفتنی است در این جلسه، امکان ارسال سوال به صورت آنلاین، برای شرکت‌کنندگان وجود خواهد داشت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه