اخبار داغ

لبیک مجلس به بیانات رهبری درباره وحدت بین قوای مقننه و مجریه

لبیک مجلس به بیانات رهبری درباره وحدت بین قوای مقننه و مجریه
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در لبیک به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره وحدت میان قوای مقننه و مجریه را قرائت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۱۴ نفر از نمایندگان در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن بیانیه بدین شرح است:
,
 
,
بسمه تعالی
,
 
,
با تبریک پیشاپیش میلاد مولای متقیان به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و محبان آن حضرت، نیک واقفیم که دستیابی به فناوری هسته‌ای نیاز و حق مسلم امروز و فردای این آب و خاک است. بر این اساس است که نمایندگان مجلس یازدهم با آگاهی نسبت به این ضرورت و در جهت پاسداشت نخبگان و شهدای عزیز هسته ای و با علم به کارشکنی‌های چند ساله نظام استکبار در تحقق و تقویت این حق، اقدام به وضع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و الزام دولت محترم به اجرای آن کرده است.
,
 
,
بیانات معظم له نسبت به اختلافات پیش آمده بین مجلس و دولت درباره بیانیه مشترک دولت محترم و آژانس بین المللی انرژی اتمی را با جان و دل شنیدیم.
,
 
,
ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و امتنان خود را نسبت به حسن نظر زعیم و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تأیید قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مصوب مجلس یازدهم را اعلام کرده و آن را سند افتخاری برای مجلس می‌دانیم و به توصیه‌های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای وحدت لبیک می‌گوئیم.
,
 
,
از هر گونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای این قانون عزت بخش استقبال کرده و پیشقدم می‌شویم و به دولت برای استیفای حق مردم در کمال صداقت کمک کرده و خواهیم کرد.
,
 
,
معتقدیم بهترین راه برای خدمت به معیشت مردم نه لغو تحریم‌ها بلکه خنثی سازی تحریم‌ها با نگاه به داشته‌های خودی و عدم توجه به رجزخوانی‌های پوشالی بیرون از مرزهاست.
,
 
,
بر همین اساس به دولت محترم توصیه می‌کنیم که از تجارب هفت ساله گذشته هسته‌ای که مملو از بدعهدی‌های طرف مقابل بوده است عبرت گرفته و دل به وعده‌های پوشالی آنها نبندد.
,
 
,
امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در نصب العین قرار دادن اوامر و بیانات ولی امر مسلمین در تحقق حقوق حقه هسته‌ای ملت ایران قدم برداریم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه