اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

سنقروکلیایی یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح جی نف است

سنقروکلیایی یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح جی نف است
غلامرضا مرتضوی گفت: سنقر به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح جی نف است به گونه ای که این پروژه تا به امروز بیش از ٨٠ درصد پیشرفت داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، عصر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنقروکلیایی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

سنقروکلیایی یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح جی نف است

, سنقروکلیایی یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح جی نف است, سنقروکلیایی یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح جی نف است,

غلامرضا مرتضوی به اهمیت مبلمان شهری و تاثیرات آن بر فرهنگ شهری اشاره کرد و اظهار داشت: معرفی ظرفیت های فرهنگی شهرستان در قالب اجرا و طراحی مبلمان شهری متناسب با این ظرفیت ها، مطلوب و موثر است.

,

فرماندار سنقروکلیایی اقدامات در حوزه فرهنگی را موثر و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: به نتیجه رسیدن هر اقدامی در این حوزه نیازمند زمان است که در آینده ثمراتش را قطعا نمایان می‌سازد.

,

وی  در ادامه به اقدامات مثبت حوزه شهری سنقر اشاره کرد و گفت: سنقر به عنوان یکی از شهرهای پیش رو در استان در اجرای طرح جی نف است  به گونه ای که این پروژه تا به امروز بیش از ٨٠ درصد پیشرفت داشته است.

,

مرتضوی ادامه داد: این پروژه با نامگذاری و کد دهی تمامی معابر شهری با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مردم با الکترونیکی شدن بستر ها در حوزه های مختلف در کاهش خطاها و سهولت دسترسی شهروندان به خدمات دولت الکترونیک، اجرایی خواهد شد.

,

طراحی المان هویت و فرهنگ شهرستان سنقر یکی از نیاز های فضای شهری است

, طراحی المان هویت و فرهنگ شهرستان سنقر یکی از نیاز های فضای شهری است, طراحی المان هویت و فرهنگ شهرستان سنقر یکی از نیاز های فضای شهری است,

به گزارش مرصادنیوز، حجت الاسلام اکبری یکی از دغدغه های مهم در حوزه شهر و شهرسازی را ساماندهی مبلمان شهری دانست و خواستار استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصین این حوزه شد.

, مرصادنیوز,

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی با تاکید بر اینکه نتیجه مثبت این نشست مستلزم تدوین مصوبات قابل اجرا است ، افزود: عملا مصوبات اگر امکان اجرا نداشته باشند صرفا هدر دادن وقت است.

,

وی در دستور کار قرار دادن طراحی و اجرای المان هویت و فرهنگ شهرستان را یکی از نیاز های فضای شهری دانست و افزود: سنقر ظرفیت های مفهومی مناسبی برای استفاده در طراحی و برجسته سازی چنین المان و نمادها را دارد از جمله شهدای جمعیت فداییان اسلام در شهرستان که از دو شخصیت برجسته فداییان اسلام هستند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تداوم بیشتر خدمات شهری تاکید کرد و اظهار داشت: خدمات ارزشمند و خوبی نسبت به گذشته در حوزه شهری انجام گرفته اما این کافی نیست و امیدواریم پیشنهادات در این زمینه بر موفقیت بیشتر شهرداری سنقر موثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه