اخبار داغ

اسکی قهرمانی جهان| جایگاه خوب اسکی‌بازان ایران در پایان مسابقات

اسکی قهرمانی جهان| جایگاه خوب اسکی‌بازان ایران در پایان مسابقات
در پایان رقابتهای اسکی قهرمانی جهان، اسکی بازان ایران موفق به کسب جایگاه خوبی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات اسکی‌ آلپاین قهرمانی جهان به میزبانی کورتینا دامپیتزوی ایتالیا با حضور برترین اسکی‌بازان جهان به پایان رسید و ملی‌پوشان ایران در این رویداد توانستند در رقابت‌های مارپیچ بزرگ و کوچک جایگاه بهترین را به خود اختصاص دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در مسابقات مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان، عاطفه احمدی بانوی ملی‌پوش ایران در جایگاه چهل و ششم قرار گرفت. ملی‌پوش ایران در پایان این مسابقه زمان ۳ دقیقه و ۱۰  ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه را ثبت کرد. این برای نخستین بار بود که یک بانوی ملی‌پوش اسکی ایران به مانش دوم مسابقات مارپیچ بزرگ راه یافته است.
,
فروغ عباسی دیگر بانوی ملی‌پوش ایران نیز با ثبت زمان یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه در مانش نخست از راه‌یابی به مانش دوم این مسابقات بازماند. صدف ساوه‌شمشکی و مرجان کلهر دیگر ملی پوشان ایران در مانش نخست موفق به اتمام مسیر مسابقه نشدند.
,
در رقابت‌های مارپیچ بزرگ صدف ساوه‌شمشکی مصدوم شد و از حضور در ادامه مسابقات بازماند.
,
همچنین سیدمرتضی جعفری در مسابقه مقدماتی مارپیچ بزرگ مصدوم شد و موفق به اتمام مسیر خود در مانش اول نشد و از ادامه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهانی بازماند.
,
در پایان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ کوچک بانوان، مرجان کلهر با ثبت زمان مجموع دو دقیقه و ٢۰ ثانیه و ٣۰ صدم ثانیه عنوان چهل و دوم را بدست آورد و فروغ عباسی با ثبت زمان مجموع دو دقیقه و ٢٣ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه عنوان چهل و سوم را بدست آورد.
,
عاطفه احمدی دیگر ملی پوش ایران موفق به اتمام مانش اول نشد و از دور مسابقات کنار رفت و صدف ساوه شمشکی نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقه شرکت کند.
,
عنوان چهل و یکمی مرجان کلهر بهترین جایگاه بانوان ایران در رقابت‌های مارپیچ کوچک بانوان بود.
,
در پایان رقابت‌های مارپیچ کوچک مردان، بهنام کیاشمشکی با ثبت زمان مجموع دو دقیقه و ۱۶ ثانیه و ٢۰ صدم ثانیه در جایگاه سی و چهارم قرار گرفت.
,
ملی پوش اسکی آلپاین ایران در مانش اول زمان یک دقیقه و ۶ ثانیه و ۶٧ صدم ثانیه را ثبت کرده بود و در مانش دوم نیز زمان یک دقیقه و ٩ ثانیه و ۵٣ صدم ثانیه را بدست آورده بود.
,
عنوان سی و چهارم بهنام کیاشمشکی بهترین جایگاه مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان بود.
,
ملی‌پوشان ایران روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن وارد ایتالیا شدند و با توجه به قوانین سخت‌گیرانه میزبان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اسکی‌بازان ایران عملا فرصتی برای تمرین را پیدا نکردند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه