اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج مطرح کرد؛

دیوان اشعار اهل سنت نشان ارادت به حضرت علی (ع)/ یکپارچگی شیعه و سنی عامل وحشت کفار است

دیوان اشعار اهل سنت نشان ارادت به حضرت علی (ع)/ یکپارچگی شیعه و سنی عامل وحشت کفار است
مولوی عبیدالله شیهکی گفت: همه مسلمانان باید هوشیار و آگاه باشند و دشمن برای همه این کارها دام پهن کرده تا بتوانند بین همه مذاهب اسلامی اختلاف و تفرقه ایجاد می کنند و در این شرایط ما مسلمانان جهان باید با اتحاد و یکپارچگی وحشت را به دل کفار بیاندازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت میلاد امام علی علیه السلام گفت: یکی از شخصیت های بزرگ، نمونه و صدر اسلام حضرت امیر المومنین علی علیه السلام است کسی که در خانه رسول اکرم(ص) از زمان کودکی پرورش یافته و تا آخرین لحظات عمر پیامبر(ص)  با ایشان همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام از آغاز اسلام و در زمان کودکی به بندگی خداوند متعال اقرار و نبوت پیامبر اسلام را تصدیق کرد؛ ایشان کسی بود که خطر را به جان خرید و در بستر پیامبر خوابید و جان خود را برای دفاع از رسول اکرم(ص) و دین اسلام در برابر شمشیرهای کفار و مشرکین قرار داد.

,

وی با اشاره به اینکه حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام همان کسی است که خیبر را از دست یهودیان در آورد، ابراز کرد: برای این امام بزرگوار همین بس که پسر عمو رسول اکرم(ص)، داماد ایشان، پدر دو نوه پیامبر اسلام(ص) و همسر سیده زنان جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

,

مولوی شیهکی تصریح کرد: حضرت علی علیه السلام از صحابه ای است که پیامبر به آنها وعده بهشت داده بود در همین دنیا و همان کسی که رسول خدا او را برادر خویش و ایشان را محبوب هر مؤمن می خواندند و درباره شخصیت و مقام والای امام علی علیه السلام در روایات مطالب بسیاری نگاشته شده است.

,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تأکید کرد: حضرت امیر المؤمنین علی علیه اسلام از جمله شخصیت هایی است که نه تنها مسلمانان بلکه سایر ادیان نیز ایشان را به عنوان انسان والا مقام و صاحب بصیرت و کمال قبول دارند.

,

وی با بیان اینکه صفات امام علی علیه السلام در تواضع، شجاعت، عدالت، صبر، بردباری، محبت، اخلاص، فصاحت، بلاغت و سایر فضائل انسانی یک اسوه و الگو برای ما و همه مسلمانان جهان است و ایشان منبع زهد، تقوا و دعوت دهنده به خط مستقیم بودند و حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام سرآمد مؤمنان، متقیان و جوانمردترین عادلان هستند.

,

مولوی شیهکی با تأکید بر اینکه اهل سنت، همان گونه که به سایر خلفا احترام می گذارند به ایشان نیز به همان اندازه احترام می گذارند، ابراز کرد: با بررسی تاریخ صدر اسلام می بینیم که تمامی مورخان، شاعران، نویسندگان و بزرگان اهل سنت، ارادت خود را بیان کرده اند و این ادعا در دیوان اشعار و کتب اهل سنت موجود است.

,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج بیان کرد: آنچه که ما در رسانه های ضد اسلامی و شبکه های معاند، وهابی و تروریستی می بینیم این است که آنان اظهار می کنند، اهل سنت به حضرت امیر المومنین علی علیه اسلام احترام نمی گذارند و توهین می کنند؛ در حالی که این مسئله چیزی جز ترفند و برنامه های از پیش تعیین شده دشمنان قسم خورده اسلام نیست.

,

وی خاطر نشان کرد: همه مسلمانان باید هوشیار و آگاه باشند و دشمن برای همه این کارها دام پهن کرده تا بتوانند بین همه مذاهب اسلامی اختلاف و تفرقه ایجاد می کنند و در این شرایط ما مسلمانان جهان باید با اتحاد و یکپارچگی وحشت را به دل کفار بیاندازیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه