اخبار داغ

سرپرست شهرداری اراک:

۳۵ هزار اصله نهال رایگان در اراک توزیع می‌شود

۳۵ هزار اصله نهال رایگان در اراک توزیع می‌شود
بیاتیان اظهار کرد: شهرداری اراک به مناسبت هفته درختکاری، بیش از 35 هزار اصل درخت به‌صورت رایگان بین شهروندان اراکی توزیع می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیاتیان سرپرست شهرداری اراک در گفتگو با دیارآفتاب، گفت: هفته درختکاری یکی از فرصت‌های مطلوب جهت همکاری گسترده شهروندان با مدیریت شهری برای افزایش و توسعه سرانه فضای سبز شهری است، که امید است، هفته درختکاری امسال با مشارکت حداکثری شهروندان در شهر اراک، اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی بابیان اینکه شهرداری اراک به مناسبت هفته درختکاری برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده، گفت: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری توسعه سرانه فضای سبز شهری هست، اما آنچه حائز اهمیت هست این است که مشارکت شهروندان با مجموعه شهرداری به بالاترین سطح خود برسد تا شاهد شهری توسعه‌یافته‌تر در تمامی ابعاد مدیریت شهری باشیم.

,

بیاتیان اظهار کرد: شهرداری اراک به مناسبت هفته درختکاری، بیش از 35  هزار اصل درخت به‌صورت رایگان بین شهروندان اراکی توزیع می‌کند.

,

سرپرست شهرداری اراک تأکید کرد: برای هفته درختکاری بیش از 10 محل عرضه رایگان نهال در نظر گرفته‌شده و سعی بر این است که این مراکز در میدان‌ها و محل‌های اصلی شهر جانمایی شوند و متعاقباً آدرس این مراکز به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای انتخاب و غرس نهال، بوته و درخت ها تلاش شده که گونه هایی انتخاب شوند که با شرایط اقلیمی و محیطی منطقه سازگاری داشته باشند.

,

گفتنی است از 15 تا 22 اسفندماه به نام هفته درختکاری نام‌گذاری شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه