اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز:

تسامحی با سهل‌انگاران متروی تبریز نداریم/ باید حافظ منافع مردم بود

تسامحی با سهل‌انگاران متروی تبریز نداریم/ باید حافظ منافع مردم بود
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز وعده داد: در جلسات بحث های کارشناسی صورت می گیرد؛ با هیچکس مسامحه نخواهیم کرد و با کسی هم تعارف نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونیا اندیش عضو شورای شهر تبریز در گفتگو با تبریز بیدار در خصوص پیگیری علت حادثه متروی تبریز اظهار داشت: بنده و اعضای کمیسیون عمران به شدت پیگیر این حادثه هستیم و جلسات مکرری در این رابطه برگزار کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار,

وی افزود: درخواست داده ایم از طریق قانون با مسببین حادثه و کسانی که سهل انگاری یا کوتاهی کرده اند چه در حوزه طراحی، چه مهندسی، چه راهبری و بهره برداری و هر بخشی که به نوعی در این قضیه مقصر بوده اند، بدون مسامحه برخورد شود تا اولا خسارت شدیدی که به شهر و ناوگان شهری وارد شده است جبران شود و دوما هم این درس عبرتی برای همگان شود تا جلوی بروز اینگونه حوادث گرفته شود.

,

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز تاکید کرد: کسانی که در هر مقام و منصبی، بی مبالاتی و بی مسئولیتی و سهل انگاری کرده اند، باید به سزای اعمال خود برسند.

,

وی گفت: بنده به عنوان رئیس کمیسیون عمران شورای شهر و از طرف همه اعضای شورای شهر، به مردم قول می دهم که این قضیه پیگیری و بررسی خواهد شد.

,

اندیش اضافه کرد: برای تکمیل گزارش این حادثه، باید کمیته حوادث و سوانح، و گروه های کارشناسی از تهران و مشهد تشریف بیاورند؛ اگر ببینیم گزارش این چند بخش با یکدیگر تطابق ندارد، مثلا گزارش سازمان قطار شهری با گزارش سازمان بهره برداری مترو منطبق نیستند و نمی توانند به یک نتیجه و گزارش واحد برسند، قطعا حل و فصل این مسئله را  به شورای عالی سوانح ارجاع خواهیم داد.

,

وی در پایان گفت: در جلسات بحث های کارشناسی صورت می گیرد و بی برو برگرد با هیچکس مسامحه نخواهیم کرد و با کسی هم تعارف نداریم و عقد اخوت نبسته ایم و باید حافظ منافع مردم و بیت المال باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه