اخبار داغ

مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

۷۰ راهکار برای رفع مشکلات خراسان شمالی توسط کارگروه های بسیج ارائه شد

۷۰ راهکار برای رفع مشکلات خراسان شمالی توسط کارگروه های بسیج ارائه شد
عین‌الله حاتمی گفت: ۲۵۰ نخبه بسیجی در قالب هفت کارگروه به شناسایی مشکلات استان پرداخته است که ماحصل این شناسایی ها ارائه ۷۰ راهکار برای رفع مشکلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصراترک، عین‌الله حاتمی، مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه جوادالائمه خراسان شمالی صبح امروز در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۴۲ سال از انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی از جمله استقلال، مردم سالاری دینی، نقش آفرینی زنان، حوزه پزشکی و سلامت، دفاعی و نظامی و ... داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

وی با بیان اینکه قطعا مشکلاتی در جامعه وجود دارد که نسبت به آن آگاهی داریم، ادامه داد: مجمع بسیجیان با نگرش استفاده از ظرفیت نخبگان با احصا مشکلات و مسائل کشور اقدام می کند.

,

حاتمی گفت: جهت حل مشکلات، پیش نیازهایی لازم است که در مورد فرصت ها، تهدیدها و راهبردها شناسایی و جهت گیری مشخص شود که مقام معظم رهبری براساس گام دوم انقلاب جهت گیری را مشخص کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر امید، کشور را خواهیم ساخت، ادامه داد: کشور سرشار از ظرفیت های مادی و معنوی است که با شناخت ظرفیت ها قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

,

این مقام مسئول به ظرفیت معدن آلبلاغ اشاره کرد و گفت: طبق صحبت های کارشناسان مربوطه اگر معدن آلبلاغ تبدیل به یک فرصت شود قطعا بیکاری در استان خراسان شمالی رفع خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: جهت حل مشکلات نیاز به حلقه های میانی و مردمی است که مجمع بسیج با تکیه بر این حلقه ها در تمام شهرستان های استان با حضور ۲۵۰ نخبه بسیجی در قالب  هفت کارگروه به شناسایی مشکلات پرداخته است که ماحصل این شناسایی ها ارائه ۷۰ راهکار برای رفع مشکلات است که ۲۵ راهکار برگزیده شده است.

,

حاتمی یاداور شد: طراحی و ساخت مدل توسعه استان در دستور کار قرار دارد، که براساس ظرفیت ها و نقاط قوت استان خراسان شمالی این مدل توسعه به زودی رونمایی می شود که در قالب یک مدل برنامه ای با همکاری تمام دستگاه ها و سازمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه