اخبار داغ

تهیه کننده سریال عنوان کرد؛

پخش «جشن سربرون» نیمه دوم سال ۱۴۰۰

پخش «جشن سربرون» نیمه دوم سال ۱۴۰۰
تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: تصویربرداری این سریال به کارگردانی مجبتی راعی در جاده امام زاده داود ادامه دارد و به احتمال فراوان این سریال در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به پخش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حسن نجاریان» تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: ما مدتی است که در جاده امام زاده داود مشغول تصویربرداری هستیم و منتظر بودیم تا برف سنگینی ببارد و تصاویر مربوط به آن را ضبط کنیم که این اتفاق نیفتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «حسن نجاریان» ,

وی ادامه داد: حالا باید با هم فکری گروهی تصمیمی در این باره بگیریم که چه کنیم. به احتمال فراوان از برف مصنوعی و برف واقعی اما کم برای سکانس های مربوطه استفاده می کنیم.

,

نجاریان در ادامه گفت: تا پایان اسفند ماه در جاده امام زاده داود هستیم و لوکیشن بعدی مان فضایی کوهستانی است و هنوز مکان قطعی آن مشخص نیست.

,

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: در این مدت بازیگر جدیدی به گروه اضافه نشده است و صالح میرزا آقایی، حسین محجوب، لاله اسکندری از بازیگران ثابت گروه ما هستند.

,

 وی افزود: زمان پخش سریال جشن سربرون به احتمال فراوان نیمه دوم سال ۱۴۰۰ است و تدوین این سریال نیز به طور همزمان در حال انجام است.

, نیمه دوم سال ۱۴۰۰ است,

«جشن سربرون» مجموعه ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می پردازد.

, ٣٠ قسمتی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه