اخبار داغ

شروع لیگ دسته‌یک کشتی از هفته اول تیرماه؛

نصیرزاده: لیگ کشتی پس از المپیک و مسابقات جهانی آغاز خواهد شد/ از نخبگان لیگ بیستم تجلیل می‌کنیم

نصیرزاده: لیگ کشتی پس از المپیک و مسابقات جهانی آغاز خواهد شد/ از نخبگان لیگ بیستم تجلیل می‌کنیم
رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: پس از اتمام المپیک توکیو و رقابت‌های جهانی نروژ، بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر کشتی شروع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ این فدراسیون اظهار داشت: به فضل خدا بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور پس از اخذ مجوزهای لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل مطلوب و با شکوهی برگزار شد. سازمان لیگ کشتی در نظر دارد به زودی مراسمی را به جهت تجلیل از نخبگان لیگ بیستم برگزار نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نصیرزاده در مورد ادامه برنامه‌های سازمان لیگ گفت: در صورتی که شرایط به جهت شیوع ویروس کرونا مساعد باشد، قصد داریم رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور را از هفته اول تیرماه آغاز کنیم.
,
 
,
وی در مورد زمان شروع برگزاری بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی گفت: همانطور که می‌دانید ما رقابت‌های المپیک و پس از آن رقابت‌های جهانی کشتی در نروژ را پیش رو داریم و بلافاصله پس از اتمام رقابت‌های جهانی، در صورت مهیا بودن شرایط، رقابت‌‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور آغاز خواهد شد.
,
 
,
نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های سازمان لیگ کشتی همانند سال قبل، به صورت منظم برگزار و سعی بر این داریم که رقابت‌های لیگ امسال در سطح بالاتر و با کیفیت بهتری برگزار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه