اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار خبر داد؛

سکونت ۱۵٠٠ نفر از عشایر در منطقه خواف و رشتخوار/عشایر نقش موثری در تامین و تولید مواد پروتئینی منطقه دارند

سکونت ۱۵٠٠ نفر از عشایر در منطقه خواف و رشتخوار/عشایر نقش موثری در تامین و تولید مواد پروتئینی منطقه دارند
حجت الاسلام احمدپور گفت: ۱۵٠٠ خانوار عشایری در منطقه خواف و رشتخوار زندگی می کنند و با در اختیار داشتن بیش از ۱٠٠ هزار راس دام، نقش موثری در تامین و تولید مواد پروتئینی منطقه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم، شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به پیگیری مشکلات عشایر نشین در منطقه خواف و رشتخوار اظهار کرد: قول پیگیری مشکلات تامین آب عشایر منطقه خواف و رشتخوار که از مناطق محروم هستند، در نشست با علائی مقدم رئیس سازمان امور عشایر ایران گرفته شد.

 نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس با اشاره به حضور و مهاجرت فصلی عشایر در منطقه خواف و رشتخوار، اظهار داشت: ۱۵۰۰ خانوار عشایری در منطقه خواف و رشتخوار زندگی  می کنند و با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ هزار راس دام، نقش موثری در تامین و تولید مواد پروتئینی منطقه دارند.

حجت الاسلام احمد پور، با درخواست از توجه مسئولان عشایر کشور، به حوزه عشایر نشین در منطقه خواف و رشتخوار ، یاداور شد: بیکاری جوانان تحصیل کرده عشایری خواف و رشتخوار که شغل دامداری را ادامه نمی دهند، از  مشکلات این قشر است.

وی در تکمیل  مطلب، با تاکید بر مهمترین مشکلات عشایر نشین این در منطقه، بیان داشت: تامین آب و راه دسترسی مناسب از مطالبات عشایر در منطقه عشایر نشین خواف و رشتخوار است، که لازم است این موضوع در دستور کار جدی مسئولان عشایر کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه