اخبار داغ

با ریزش ۵۹۱۵ واحدی شاخص در روز جاری؛

بورس هفته را قرمز پوش به پایان رساند/ تغییر مالکیت ۶ میلیارد سهم در آخرین روز کاری هفته

بورس هفته را قرمز پوش به پایان رساند/ تغییر مالکیت ۶ میلیارد سهم در آخرین روز کاری هفته
شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۵۹۱۵ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد رسید و مالکیت حدود ۶ میلیارد سهم دست به دست شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام با روند نزولی امروز، یک هفته تمام قرمز پوش شد؛ البته با توجه به افزایش تقاضا در ساعت پایانی روز گذشته، روند مثبت برای روز جاری پیش بینی می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات امروز چهارشنبه به عنوان آخرین روز کاری هفته با روند مثبت و رشد تقاضا نسبت به روزهای گذشته آغاز شد اما در ادامه با فشار فروش و کاهش خریدها، دوباره قرمز پوش شد؛ هر چند شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار در یک ساعت نخست مثبت و سبزپوش بود ولی با عرضه اوراق توسط فشار فروش زیاد و تقاضا کم شد.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۱۷۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن بیش از ۵ میلیارد و ۹۱۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۱۷۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن بیش از ۵ میلیارد و ۹۱۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سهم به بیش از ۱۸ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان رسید که بیش بخش عمده از آن (حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان) مربوط به فروش اوراق توسط دولت است.

,

ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۵۱۴ میلیارد بود و حقیقی‌ها بیش از ۵۵۳ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ۵۹۱۵ واحد افت به یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۲۷ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۷۱۶ واحد کاهش عدد ۴۳۴ هزار و ۳۸۹ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ۵۹۱۵ واحد افت به یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۲۷ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۷۱۶ واحد کاهش عدد ۴۳۴ هزار و ۳۸۹ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران امروز در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۶۷۱ هزار نوبت و به ارزش ۵۴۴۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری ‌غدیر، بانک پاسارگاد و صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند و نمادهای معدنی ‌و صنعتی ‌چادرملو و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شد.

,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم با ۱۰۶ واحد به ۱۷ هزار و ۱۱۶ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم با ۱۰۶ واحد به ۱۷ هزار و ۱۱۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون سهم و اوراق مالی در با انجام ۵۰۳ هزار معامله و به ارزش ۱۳ هزار و ۵۴ میلیارد تومان دادوستد کردند؛ البته بخش عمده‌ای از ارزش معاملات فرابورس مربوط به فروش اوراق توسط دولت است.
,
 
,
نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری صبا تامین، ذوب آهن اصفهان و بانک دی با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس نقش داشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی غدیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشتند.
,
 
,
انتهای پیام 
, انتهای پیام ,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه