اخبار داغ

فرماندار الیگودرز:

راه ارتباطی ۳۷۲ روستای الیگودرز براثر بارش برف بسته شد

راه ارتباطی ۳۷۲ روستای الیگودرز براثر بارش برف بسته شد
نعمتی گفت: راه ارتباطی ۳۷۲ روستای شهرستان الیگودرز براثر بارش سنگین برف مسدود شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بارش سنگین برف از شب گذشته که تاکنون ادامه دارد موجب قطع راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در حال حاضر بخش ززوماهرو، گردنه گله بادوش به کیگوران، گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس مسدود شده است.

,

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: با مسدود شدن گردنه گله بادوش راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با مرکز شهرستان و گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس، تردد در ۲۰ روستایی با مرکز بخش میسر نیست.

, , ,

وی تصریح کرد: همچنین با مسدود شدن گردنه آبشار در بخش ذلقی راه ارتباطی ۱۰۲ روستا این بخش با مرکز شهرستان و گردنه چال شیر مسیر امامزاده راه روستایی ۵۰ روستا با مرکز بخش بسته‌شده و در حال حاضر برق و سیستم مخابراتی این بخش براثر ریزش برف قطع است.

,

نعمتی با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی 55 روستای بخش بربرود غربی براثر کولاک و برف، گفت: در بخش بربرود شرقی گردنه فرسش و راه روستایی ۳۳ روستا و در بخش بربرود غربی نیز راه روستایی ۵۵ روستا با مرکز شهرستان مسدود است.

,

فرماندار الیگودرز بیان کرد: در بخش مرکزی گردنه قره کهریز مسدود و راه ارتباطی ۳۵ روستا با مرکز بخش قطع است.

,

وی گفت: باوجود انسداد راه‌های روستایی، راه‌های اصلی شهرستان توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است و تلاش عوامل راهداری با چندین گروه مختلف برای بازگشایی گردنه‌ها و محورهای روستایی ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه