اخبار داغ

حسن روحانی در آئین افتتاح آزادراه غدیر؛

افتتاح آزادراه غدیر زمان سفر را ۹۰ دقیقه کاهش می دهد/ بهره برداری از هزارکیلومتر آزادراه علی رغم تحریم حداکثری

افتتاح آزادراه غدیر زمان سفر را ۹۰ دقیقه کاهش می دهد/ بهره برداری از هزارکیلومتر آزادراه علی رغم تحریم حداکثری
رئیس جمهور گفت: آزادراه غدیر هزینه و زمان سفر را ۹۰ دقیقه برای خودروهای سبک و ۱۱۰ دقیقه برای خودروهای نیمه سنگین کم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس جمهور امروز پنج شنبه در آئین افتتاح آزادراه غدیر که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه سال ۹۴ با قرارگاه خاتم الانبیاء درباره آزادراه غدیر رایزنی های لازم صورت گرفت، گفت: در آزادراه غدیر علاوه بر اینکه اصول فنی رعایت شده است، با ۵ و نیم کیلومتر پل، رفاه و امنیت برای مردم فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسن روحانی کاهش دی اکسید کربن را از ثمرات گشایش آزادراه غدیر دانست و افزود: ۹۰ دقیقه در وقت مسافران صرفه جویی می شود، همچنین طرح های این چنینی توسعه پایدار روستایی، گسترش خدمات عمومی، محرومیت زدایی و ایجاد مهاجرت معکوس را به دنیال خواهد داشت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آزادراه غدیر هزینه و زمان سفر را ۹۰ دقیقه برای خودروهای سبک و ۱۱۰ دقیقه برای خودروهای نیمه سنگین کم می کند، اظهار داشت: این موضوع صرفه‌ جویی در سوختی معادل ۷۰۰ میلیون لیتر بنزین و هزار و ۶۰۰ میلیون لیتر گازوئیل را در بیست سال اول بهره ‌برداری به همراه دارد.
,
 
,
روحانی به تامین راه ترانزیتی شرق به غرب و به جنوب توسط آزادراه غدیر اشاره و تصریح کرد: امسال ۲۲۰ کیلومتر آزادراه در یک سال افتتاح شده است که ۲.۵ برابر افتتاح آزادراه در کشور است، این اقدام علیرغم تمام فشار‌های حداکثری تحریم ‌ها اتفاق افتاد و آن را مدیون فرامین مقام معظم رهبری هستیم.
,
 
,
رئیس جمهور در خاتمه با اشاره به اینکه پروژه غدیر با مشارکت ۷۰ درصدی مردم و ۳۰ درصدی دولت به ثمر نشسته است، افزود: تا پایان عمر دولت هزار کیلومتر آزادراه بهره برداری می شود، این درحالی است که در رژیم پهلوی ۳۴۶ کیلومتر پروژه به بهره برداری رسیده است.


 
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه