اخبار داغ

مبلغ اسلامی در شهر آخن آلمان عنوان کرد؛

ضرورت ترویج اسلام و زندگی امیرالمومنین (ع) در سطح بین المللی توسط مبلغان اسلامی

ضرورت ترویج اسلام و  زندگی امیرالمومنین (ع) در سطح بین المللی توسط مبلغان اسلامی
حجت الاسلام محمدزاده گفت: فعالیت های متعددی در آلمان جهت آشنایی با سیره زندگی ائمه اطهار علیه السلام و به ویژه امام علی علیه السلام صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اکبر محمدزاده رئیس مرکز بین المللی توسعه علم، فرهنگ و عقلانیت و مبلغ اسلامی در شهر آخن آلمان در گفت و گو با تهران پرس با بیان اینکه فعالیت های متعددی در آلمان جهت آشنایی با سیره زندگی ائمه اطهار علیه السلام و به ویژه امام علی علیه السلام صورت گرفته است، گفت: فعالیت های متعددی در جهت آشنایی جوانان اروپایی امام علی علیه السلام انجام داده ایم تا از این طریق ساده زیستی و خدمات این امام اول شیعیان برای اسلام را ترویج دهیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی افزود: امام علی علیه السلام نمونه بارز انسان کامل بودند که در عمر شریفشان خدمات زیادی را برای اسلام انجام دادند و محوری ترین نقش آفرینی در جهت پیروزی های جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر را ایفا نمودند. 
,
 
,
حجت الاسلام محمدزاده افزود: امام علی علیه السلام با اینکه می توانستند بهترین دنیا را از نظر مادی برای خود مهیا کنند اما خودشان را وقف اسلام کردند و اینک الگوی عمل مسلمانان و شیعیان جهان هستند و حتی اهل سنت هم نسبت به خدمات ایشان برای اسلام احترام قائلند.‌
,
 
,
 
,
مبلغ اسلامی در شهر آخن آلمان خاطر نشان کرد: هنر را باید در اختیار ترویج اسلام در جهان قرار داد چرا که هنر ابزار موثر و ماندگاری است و می تواند باعث ترویج اسلام در دورترین نقاط جهان شود و زندگی امام علی علیه السلام به دلیل جذابیت ویژه می تواند در ماندگار کردن اسلام در سطح بین المللی نقش پررنگی داشته باشد. 
,
 
,
حجت الاسلام محمد زاده  گفت: شهر آخن آلمان به جهت موقعیت استراتژیک، علمی و دانشگاهی که دارد فرصت مناسبی را جهت تبلیغ برای مبلغان عرصه بین الملل فراهم کرده است.
,
 
,
وی با بیان این که حوزه علمیه در عرصه تربیت مبلغ بین الملل در جایگاه مناسبی قرار ندارد، اظهار داشت: مبلغان صرفا در جهت مباحث نظری تخصص دارند و با عرصه تبلیغ بین الملل آشنایی کاملی ندارند، بنابراین ما نیازمند تاسیس یک دانشگاه در این عرصه هستیم و باید بیش از پیش در مسیر ترویج اسلام در جهان قدم برداریم. 
,
 
,
انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه