اخبار داغ

در پویش «ایران مهربان» اردبیل مطرح شد؛

مردم همواره در کار خیر از مسئولان جلوتر هستند/ ترویج فرهنگ احسان و انفاق، اولویت برنامه های صدا و سیما است

مردم همواره در کار خیر از مسئولان جلوتر هستند/ ترویج فرهنگ احسان و انفاق، اولویت برنامه های صدا و سیما است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از آغاز پویش «ایران مهربان» با هدف کمک به ایتام و کودکان بی سرپرست در اردبیل خبرداد و گفت: مردم همواره در کار خیر از مسئولان جلوتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از آغاز به کار رسمی پویش ایران مهربان همزمان با سراسر کشور  در استان اردبیل خبرداد و گفت: این پویش با هدف کمک مومنانه به ایتام و کودکان بی سرپرست همزمان با ولادت حضرت علی (ع) آغاز و تا سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

دشتی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی شدن امدادرسانی در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت مردم و تجربه طرح اکرام برای گسترش حمایت‌ها از ایتام و نیازمندان استفاده کنیم.

,

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در موضوع حمایت از ایتام تاکید کرد و گفت: مردم همواره در کار خیر و احسان از مسئولان جلوتر هستند و در این زمینه نقش رسانه‌ها در فرهنگسازی و انعکاس مطلوب در جامعه قابل توجه است.

,

,

, ,

ملااحمدی مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان، ضمن دعوت از همکاران صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پیوستن به این پویش، گفت: در تلاش هستیم با کمک به ایتام نقش بسزایی در آینده درخشان آنها، ایفا کنیم.

,

وی با بیان اینکه صداوسیما همواره تولید و پخش برنامه های متنوع با  موضوع ترویج فرهنگ احسان و انفاق را در اولویت فعالیتهای خود قرار داده است، گفت: درصدد همکاری های هرچه بیشتر با کمیته امداد استان اردبیل هستیم تا بیش از پیش شاهد افزایش همبستگی اجتماعی در جامعه باشیم.  

,

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار ترویج فرهنگ نیکوکاری، تولید برنامه هایی از اشتغال، خودکفایی و کارآفرینی خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

,

,

, ,

سید امیر سیدشنوا، نفر نخست کنکور علوم تجربی پس از پیوستن به پویش «ایران مهربان»  به خبرنگار سبلان ما گفت: وظیفه خودم می‌دانستم که به خاطر موفقیت‌هایی که کسب کردم از خداوند متعال سپاسگزاری کنم. وی با اشاره به اینکه به نظرم رسید که با پیوستن به پویش «ایران مهربان» و حمایت از ایتام، تلاش کنم تا آنها نیز به موفقیت‌های مهمی در زندگی‌شان دست پیدا کنند، بیان کرد: از تمام خیران و نیکوکاران خواستارم تا با کمک‌های خود و پیوستن به پویش «ایران مهربان» یاریگر ایتام باشند تا آنها نیز بتوانند به درجات عالی برسند.

,

fبه گفته دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هر حامی در پویش ایران مهربان می‌تواند دستکم با پرداخت ماهانه ۳۰ هزار تومان در طرح اکرام ایتام مشارکت کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه