اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد؛

محکومیت حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان/ اهانت به پرچم یعنی اهانت به یک ملت

محکومیت حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان/ اهانت به پرچم یعنی اهانت به یک ملت
ماموستا عبدالرحمن مرادی ضمن محکوم کردن حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: اهانت به پرچم یعنی اهانت به یک ملت، به ویژه اگر پرچم مزین به اسم مبارک نبی اکرم(ص ) باشد خط قرمز ماست و لازم است با عاملان آن برخورد جدی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: حوادث اخیر که در سیستان وبلوچستان به وجود آمد و سبب هتک حرمت به پرچم منور به اسم نبی مکرم اسلام(ص ) شد همچنین حمله اشرار مسلح به پاسگاه و ایجاد ناامنی با کشته و زخمی شدن عده ای از نیروهای عزیز امنیتی در آن منطقه را به شدت محکوم می کنیم .

وی افزود: آنچه مسلم است ظلم استکبار جهانی و نظام سلطه و تحریم ظالمانه علیه میهن اسلامی و همچنین طی سال گذشته شیوع ویروس منحوس کرونا و سوء مدیریت و رفتار سلیقه ای برخی افراد دست به دست هم داده تا مردم برخی از مناطق بیشتر آسیب پذیر بوده، مشکل معیشتی داشته و به دلیل تحت فشار بودن مجبور به قاچاق سوخت در نقاط مرزی شوند تا بتوانند امرار معاشی کنند.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: همه این مشکلات و نگرانی ها نباید سبب هنجار شکنی و آشوب شود و بهانه و زمینه را برای سودجویان ایجاد کند تا به دنبال آن منطقه به آشوب کشیده شود.

وی عنوان کرد: اهانت به پرچم یعنی اهانت به یک ملت، به ویژه اگر پرچم مزین به اسم مبارک نبی اکرم(ص ) باشد خط قرمز بوده و لازم است با عاملان آن برخورد جدی شود.

ماموستا مرادی گفت: وحدت، اتحاد و خویشتن داری مردم از طرفی و مدیریت و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و مرزی از طرفی مانع ایجاد تنش و بروز این گونه حوادث می شود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: ضمن محکومیت مجدد این حادثه ناگوار و عدم قبول جسارت از طرف اشرار و محکومیت سایر اعمال خشونت بار، قتل و کشتار نیروهای خدوم انتظامی و نا امن کردن آن منطقه از مردم خواهانیم خویشتن داری کرده و با پیروی از قانون و گفتمان صحیح و همکاری با مسئولین عزیز ، آرامش و امنیت را به  منطقه برگردانند و بهانه به دست دشمنان به کمین نشسته اسلام وانقلاب ندهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه