اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران مغلوب دلقک بازی‌های آمریکا، اروپا و بزک‌کنندگان آنها نمی‌شود

ملت ایران مغلوب دلقک بازی‌های آمریکا، اروپا و بزک‌کنندگان آنها نمی‌شود
آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ملت ایران یک ملت عاشورایی است و مغلوب دلقک بازی های آمریکایی ها، اروپایی ها و بزک کنندگان آنها نخواهند شد، گفت: آنها دروغگو هستند و دروغگویی و نیرنگ های آنها برای ملت اثبات شده است و ملت فریب آنها را نخواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به تشییع ۵ شهید گمنام در استان مرکزی گفت: شهدا همه وجودشان غیرت، مردانگی و عزت نفس بود که دشمن به همه وجود از آنها می ترسید و این به دلیل شجاعت آنها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی افزود: مهمترین رفتار شهدا که امروز باید برای همه ما درس مهمی باشد خلوص نیت و نترسیدن از دشمنان است و شهدا در همه میدان ها با شجاعت و نیت خالص وارد عمل شدند و ذره ای از ارزش های اسلامی کوتاه نیامدند.
,
 
,
امام جمعه اراک اظهار کرد: شهدا مردانگی و شجاعت را خز مکتب امیرالمومنین(ع) آموختند و مردان واقعی شهدا بودند که راه و سیره امیرالمومنین(ع) را ادامه دادند و امروز با تاسی از شهدا باید همواره پیرو مکتب اهل بیت(ع) باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به وفات شهادت گونه حضرت زینب(س) بیان کرد: حضرت زینب به عنوان بانوی بزرگ صبر و مقاومت همواره در تاریخ اسلام می درخشد و همچون اسوه هایی برتر و الگوهایی کارآمد برای زندگی بشریت قابل استفاده هستند.
,
 
,
دری نجف آبادی افزود: حضرت زینب(س) بعد از جریان عاشورا موجب زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) شد و با خطبه های حماسی خود بار دیگر عاشورایی دیگر رقم زد و فریب و نیرنگ دشمنان را خنثی کرد. 
,
 
,
وی با اشاره به اهمیت احترام به پدر و مادر بیان کرد: دین اسلام اهمیت زیادی به تکریم پدران و مادران توسط فرزندان داده و همه باید نسبت به مسئله خانواده حساسیت مضاعف داشته باشیم و نباید به خاطر مادیات حرمت پدر، مادر و خانواده را زیر سوال ببریم که این خلاف مشی اسلام است.
,
 
,
امام جمعه اراک تاکید کرد: امروز فرزند آوری یکی از ضروریات مهم جامعه محسوب می شود چراکه فرزندان صالح و شایسته سرمایه هر انسان هستند و سلامت جامعه را در همه ابعاد تامین می کنند و لذا باید به مسئله فرزند آوری و تربیت فرزندانی صالح بیش از گذشته اهمیت دهیم.
,
 
,
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی در صنعت هسته بیانات مقام معظم رهبری است و ذره ای از حق و منافع خود کوتاهی نمی کنیم و خوشبختانه امروز به برکت خون شهدای هسته و مجاهدت های دانشمندان در جایگاه قابل قبولی هستیم.
,
 
,
دری نجف آبادی افزود: بومی شدن ساخت سانتریفوژهای هسته ای در کشور توسط دانشمندان ایرانی اقتدار آفرین است و اگر این رویکرد در سایر عرصه های دیگر به کار گیری شود قطعا شاید مشکلات صنایع نخواهیم بود.
,
 
,
وی تاکید کرد: پیشرفت های صنعت هسته ای و دفاعی در کشور نشان می دهد که اگر بر روی ظرفیت های داخلی تمرکز داشته باشیم و همت ها و عزم های جوانان را به کارگیری کنیم قطعا همه چیز ممکن خواهد بود و این مسئله باید بسیار قابل توجه باشد.
,
 
,
امام جمعه اراک با اشاره به رفتارهای رئیس جمهور جدید آمریکا بیان کرد: ملت ایران زیر بار فشارهای ظالمانه آمریکائی ها و رفتارهای دوگانه کشورهای اروپایی تسلیم نخواهد شد و جمهوری اسلامی راه با اقتدار خود را همواره با قنوات ادامه خواهد داد.
,
 
,
وی با بیان اینکه کشورهای غربی همچون گرگ آدم خوار همواره به دنبال منافع خود بودند، گفت: منافع ملت ایران برای آنها اهمیتی ندارد و آنها دلسوز ملت ایران نیستند و تاریخ به وضوح این سیله را اثبات کرده است.
,
 
,
دری نجف آبادی افزود: ملت ایران هرکجا تحریم شده و در مقابل آن همت ها و اراده های جوانان با غیرت به کارگیری شده توانسته از تهدیدات فرصت ها بسازد و وابستگی ها را رفع کند.
,
 
,
وی تاکید کرد: ملت ایران یک ملت عاشورایی است و مغلوب دلقک بازی های آمریکایی ها، اروپایی ها و بزک کنندگان آنها نخواهند شد چراکه آنها دروغگو هستند و دروغگویی و نیرنگ های آنها برای ملت اثبات شده است و ملت فریب آنها را نخواهد خورد.
,
 
,
امام جمعه اراک در پایان با ابراز همدردی برای هموطنان گرفتار زلزله در سی سخت خاطر نشان کرد: همیاری و مساعدت برای رفع مشکلات هموطنان در استان کهگیلویه‎ و بویراحمد یک ضرورت است و همه باید کمک کنیم تا سریع ترین فرصت مشکلات مسکن و سایر مشکلات آنها برطرف شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه