اخبار داغ

مصائب ادامه‌دار پروژه مسکن مهر "بلکو"/ آرزوی صاحبخانه شدن به دل خیلی‌ها ماند

مصائب ادامه‌دار پروژه مسکن مهر "بلکو"/ آرزوی صاحبخانه شدن به دل خیلی‌ها ماند
بعد از کش و قوس‌های فراوان و پیگیری‌های مالکان خانه های مسکن مهر بلکو، جدول کشی محوطه این مجتمع مسکونی صورت پذیرفت اما به یکباره عملیات آسفالت‌ریزی و تکمیل برخی از زیر ساخت‌های آن رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، پروژه مسکن مهر به عنوان بزرگ‌ترین پروژه مسکن‌سازی کشور با هدف رساندن قشر کم درآمد جامعه به آشیانه در دولت دهم کلید خورد، اما با روی کار آمدن دولت یازدهم این پروژه به سبب اختلاف سیاست‌های این دولت با دولت سابق در بسیاری از نقاط کشور متوقف و امید هزاران ایرانی خانه به دوش برای صاحب خانه شدن رنگ باخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر که با آرزوی صاحب‌خانه شدن دارایی خود را به وجه نقد تبدیل کرده و در قالب آورده یا ودیعه به تعاونی‌ها و پیمانکاران پرداخت کرده بودند پس از گذشت سال‌ها، همچنان خانه به دوش هستند.

,

پروژه مسکن مهر بکلو در شهرستان بویراحمد نیز از این امر مستثنی نبوده و با وجود گذشت ۹ سال از شروع عملیات احداث، نیمه‌کاره و بلاتکلیف رها شده و پیگیری‌های مکرر متقاضیان نیز تاکنون دردی را دوا نکرده است.

این پروژه ۳۰۶ واحدی که در قالب ۵۱ بلوک ۶ واحدی در ۳ طبقه از شهریور سال ۸۹ شروع به کار کرد، به گفته صاحبان امتیاز پروژه حدود ۲ سال و نیم است که به سبب بی‌توجهی و عدم پاسخگویی سازمان های مربوطه همچنان با مشکلات زیادی روبه رو است.

,
,
,

, ,

بعد از گذشت چندین سال و وعده های مکرر تنها مشکلات کوچکی از این پروژه حل شد و هنوز برخی از مسئولان از جمله شهرداری یاسوج وعده خود در اجرا و تکمیل آن پایبند نبودند.

,

بعد از کش و قوس های فراوان و پیگیری های مالکان خانه های مسکن مهر بلکو ،جدول کشی محوطه این مجتمع مسکونی صورت پذیرفت اما عملیات آسفالت ریزی و تکمیل برخی از زیر ساخت های آن رها شده و مالکان این خانه ها ازاین موضوع ناراحت و نگران هستند.

,

هرچند مقدم شهردار یاسوج در گفت و گو با این پایگاه خبری گفته بود هر جا که شهروند باشد چه حاشیه نشین و چه در محدوده خدمات رسانی و یا حتی در حریم شهر باشد وظیفه ارائه خدمت به همه شهروندان را داریم.

,

, ,

نستهن مقدم همچنین در مورد آخرین مرحله پروژه مسکن مهر بلکو نیز افزوده است: شهرداری بوجه ای دارد که آن هم مشخص است و مسکن مهر بلکو یک قرارداد مشخص با سازمان همیاری است و سازمان همیاری بابت تکمیل این وجه لازم را نیز از ساکنین این مجموعه دریافت کرده است.

,

وی گفت با بیان اینکه ما با توجه به بودجه شهرداری دارد بیشتر از بودجه مصوب نمی توانیم ورود کنیم،گفته است: بنده خود بازدیدی از این پروژه داشتم و معاون عمرانی شهرداری و رئیس سازمان عمران شهرداری نیز بر روی پروژه حاضر شدند و از آن بازدید کردند.

,

, ,

شهردار یاسوج در ادامه افزود: طبق آخرین گزارشی که ارائه شده است،مسئول همیاری شهرداری های استان اعلام آمادگی کرده بود که جدول کشی و محوطه سازی جزء وظایف همیاری بوده و در حال انجام است.

,

مقدم در ادامه با بیان اینکه مسکن مهر بلکو نیز همین شکل را دارد چون زیر تعهدات پیمانکار آن که سازمان همیاری است و ما نیز به عنوان شهرداری به هیئت مدیرشان که شهرداری آمده بودند قول دادیم ما نیز در حد توانمان همکاری لازم را به عمل می آوریم.

,

حال جوای سئوال اینجا که تکمیل کننده این پروژه  سازمان همیاری بوده و یا شهرداری یاسوج، که در این زمینه باید منتظر جواب مسئولان امر در این زمینه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه