اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی:

حادثه سراوان و مانور رسانه‌ای غرب، نشان‌دهنده برنامه از پیش تعیین شده است/ ایجاد آشوب به نام مردم برای رسیدن به اهداف شوم

حادثه سراوان و مانور رسانه‌ای غرب، نشان‌دهنده برنامه از پیش تعیین شده است/ ایجاد آشوب به نام مردم برای رسیدن به اهداف شوم
سردار ابوالقاسم چمن گفت: حوادث سراوان و مانور رسانه‌ای توسط شبکه‌های معاند و غربی قطعاً نشان از برنامه از پیش تعیین شده برخی گروه‌های تروریستی و معاند دارد که از فرصت ایجاد شده برای دست یافتن به اهداف خود با نام مردم دست به آشوب زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک ضمن محکوم کردن حادثه سراوان و هتک حرمت به پرچم مزین به نام پیامبر بزرگ اسلام(ص) اظهار داشت: حرمت شکنی و پایین آوردن پرچم مزین به نام پیامبر بزرگ اسلام (ص) تنها از گروهک های تروریستی و معاند بر می آید و قطعا این یک حرکت مردمی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: حوادث سراوان و مانور رسانه ای توسط شبکه های معاند و غربی قطعا نشان از برنامه از پیش تعیین شده برخی گروه های تروریستی و معاند دارد که از فرصت ایجاد شده برای دست یافتن به اهداف خود با نام مردم دست به آشوب زدند.

,

سردار چمن اضافه کرد: مردم مسلمان سیستان و بلوچستان سالهاست که به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و در صحنه های مختلف و حساس نشان داده اند که پایبند به نظام و اسلام هستند، لذا این هتک حرمت ها توسط این مردم امکان پذیر نیست.

,

وی با اشاره به شهادت سرلشکر شهید نورعلی شوشتری و سرتیپ رجبعلی محمدزاده، از دیار خراسان شمالی و تعداد زیادی از سران اهل سنت  در انفجار تروریستی استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: اهل سنت و شیعه در کشور ایران پیمان برادری و اخوت را به معنای واقعی نمایان کرده اند و این حرکت ها قطعا جز با هدف تفرقه افکنی بین آنها نیست.

,

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی یادآور شد: متاسفانه در حمله اشرار به پاسگاه کورین زاهدان یکی از نیروها به شهادت و دیگری مجروح شده است.

,

وی ضمن تسلیت برای خانواده این شهید والامقام ادامه داد: استوار یکم، مجید رجایی، افسر نیروی انتظامی اهل دیار فاروج استان خراسان شمالی بوده است که برای امنیت کشور، جانش را فدا کرد.

,

سردار چمن با اشاره به اینکه باید قدر کشور و این امنیتی که برایش خون حاج قاسم ها ریخته شده است را دانست، عنوان کرد: قوه قضاییه باید با برهم زنندگان امنیت جامعه به شدت برخورد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه