اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های خراسان شمالی عنوان شد؛

قوای سه گانه مراقب شیطنت‌های دشمن باشند/ مسئولان نسبت به گرانی‌ها دغدغه بیشتری داشته باشند

قوای سه گانه مراقب شیطنت‌های دشمن باشند/ مسئولان نسبت به گرانی‌ها دغدغه بیشتری داشته باشند
ائمه خراسان شمالی ضمن تاکید بر توجه مسئولان به وضعیت اقتصادی مردم، تعهدات برجامی و حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین محور سخنان خود قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام احمد زاده، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری و برگزاری جشن نیکوکاری که  با شعار عیدی برای همه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از مردم درخواست کرد که به یاری همشهریان خود بشتابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عصراترک,

 امام جمعه آشخانه با بیان اینکه حضرت علی علیه السلام با فقر مبارزه می کرد؛ ادامه داد: وظیفه ی حاکمان فقر زدایی  است و کمک کردن به فقیر یک کار عاطفی است که از غیر رهبران الهی هم ساخته است اما آنچه متوقع است که رهبران الهی آن را انجام دهند فقرزدایی با فقر و بیکاری جنگیدن و شغل را تکثیر و جامعه را به فعالیت وادار کردن است.  

,

وی با اشاره به وفات  حضرت زینب سلام الله علیها گفت: یکی از برجستگی های شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها شجاعت بی نظیر ایشانبوده است که باتوجه به جایگاهی که بزرگان علم اخلاق برای شجاعت  قائل هستند، ایشان در هرسه مرتبه از شجاعت در حد اعلای آن برخوردار بودند.

,

حجت الاسلام احمدزاده، به لزورم پرهیز از دو صدایی در مسئله هسته ای تاکید کرد و گفت: مجلس و دولت در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب یک صدا و هماهنگ باشند.

,

 وی افزود: آمریکا و اروپا بدانند که زمان ادبیات متکبرانه و طلبکارانه گذشته است آن کسی که بدهکار است و مستحق سرزنش و توبیخ است غرب می باشد که به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه قوای سه‌گانه و شورای امنیت ملی و به‌خصوص دولت باید مراقب شیطنت‌های فریبکارانه دشمن در این سه ماهه باشند، تاکید کرد: مسئولان ذی ربط باید بدانند هرگونه مذاکره و اقدام خارج از قانون مجلس و سیاست‌های کلان نظام خیانت به منافع ملی و نابخشودنی است.

,

امام جمعه آشخانه گفت: وقت آن است که مسئولان کشور پس از گذشت ۲۰ سال گفتگوی بی حاصل با استکبار جهانی از آن درس بگیرند و آن را مبنای دیپلماسی خارجی کشور با چهار کشور محور شرارت در جهان قرار دهند؛  برخی دیپلمات‌های ما به گونه‌ای با طرف مناقشه هسته‌ای، موشکی طرف می شوند که گویا برای آنها حق تحریم قائل هستند! چه کسی به آنها این حق را داده است؟

,

همچنین افزود:چه کسی گفته است که اگر این جماعت شرور با زورگویی ظالمانه ترین تحریم ها را علیه ملت و دولت ایران تصویب و به مرحله اجرا گذارند و برخلاف دیپلماسی جهان بر این تجاوز اصرار کنند و برای آنها حق در حقوق بین الملل پیدا می شود؟

,

وی تاکید کرد: زور نمی تواند مبنای مشروعیت اعمال قدرت باشد، منطق انصاف و مبانی حقوق بین‌الملل و حق دستیابی به تکنولوژی‌های پیشرفته این حق را به مردم ایران و همه ملت‌ها می‌دهد که هر طور می‌خواهند مسیر پیشرفت کشور را طی کنند و مقابله با زور و زیاده‌خواهان بپردازند.

,

وی تاکید کرد: مصوبه مجلس مثل روز روشن است اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران می باشد.

,

حجت الاسلام احمد زاده گفت: چه کسی به رژیم اشغالگر قدس با داشتن ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای و داشتن پایگاه هسته‌ای این اجازه را می‌دهد که هر از چندی غلط زیادی کند و زبان به تهدید و زیاد گویی بلند کند و از موضع بالا با ملت و دولت ایران سخن بگوید و حیای سیاسی را کنار بگذارد؟

,

امام جمعه آشخانه گفت: ملت ایران اجازه نمیدهند آمریکا و اروپا مولفه‌های قدرت ملی را  به بهانه‌ های پوچ و بی اساس و بی ربط و یکی پس از دیگری بگیرد و جای بدهکار و طلبکار را عوض کنند.

,

وی در پایان، گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی در مقابله با اشرار استکبار جهانی به ویژه آمریکا محصول خرد جمعی نظام در شورای عالی امنیت ملی است که هر کس از این خرد فاصله بگیرد بی خرد است.

,

 

,

شکست دشمن حتمی است / مسئولان نسبت به گرانی ها در بازار رسیدگی بیشتری داشته باشند

, شکست دشمن حتمی است / مسئولان نسبت به گرانی ها در بازار رسیدگی بیشتری داشته باشند,

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، امام جمعه بخش مانه  با اشاره به دیدار اعضاء مجلس خبرگان رهبری با رهبری معظم انقلاب، گفت: رهبر حکیم انقلاب بر لزوم یکصدایی علیه دشمن تاکید داشتند.

,

وی ادامه داد: در این زمینه آنچه حائز اهمیت است، قانون اقدام راهبردی مجلس می باشد که یک قانون هوشمندانه بوده و بهنگام به تصویب رسید که نتیجه اجرای این قانون این است که با توقف اجرای پروتکل الحاقی آمریکا و اروپا بر سر یک دو راهی قرار گرفته اند که هر کدام را انتخاب کنند برای ما " برد قطعی" و برای دشمن " باخت حتمی " است.

,

 حجت الاسلام رحمانی در ادامه افزود: دشمن اگر تحریم ها را لغو کند، شکست سنگینی بر آنها تحمیل شده و اگر لغو نکند امتیازاتی که ایران به آنها داده بود را پس خواهد گرفت، که نشان دهنده این است در هر صورت شکست دشمن حتمی است،بنابراین مجلس و دولت در موضوع برجام باید بر اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب اسلامی یکصدا و هماهنگ بایستند.

,

امام جمعه بخش مانه با تاکید بر گرانی های اخیر  بخصوص کالا و اقلام ضروری مردم بر لزوم رسیدگی بیشتر مسئولین تاکید کرد و گفت: بایستی مسئولین امر نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند و در این شرائط کرونایی موجود که بازارچه ها و نمایشگاه های فروش بهاره تعطیل شده تدبیری برای دسترسی آسان و قیمت مناسب برای تمامی اقشار جامعه فراهم آورند.

,

وی به اهمیت انتخابات  سال آینده کشور تاکید کرد و افزود: کشور ما به طور مسلم دشمنانی دارد که دوست ندارند موفقیت ایران اسلامی را ببینند و سعی دارند مردم در انتخابات شرکت نکنند و فردی انتخاب شود که گوش به فرمان آنها بوده و توطئه های آنها را در داخل ایران اجرا کند.

,

و همچنین افزود: آمریکا در هر انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری مبالغ هنگفتی را تخصیص می دهد تا بتواند در انتخابات ایران خلل وارد کرده و آن را کم رونق کند، لذا هم حضور حداکثری و هم انتخاب فردی لایق و برجسته در انتخابات ریاست جمهوری که دومین مقام برجسته نظام اسلامی است بسیار لازم و ضروری است.

,

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی در پایان، گفت: در مقطع کنونی دولتی که پشتوانه مردمی بالا داشته و در عین حال از توان بالایی برخوردار باشد می تواند بسیاری از مشکلات موجود کشور را برطرف نماید و حضور گسترده مردم دولت را در حرکت برای تحقق این اهداف تقویت میکند.

,

 

,

با انتخابی انقلابی پای دشمن را از منطقه قطع خواهیم کرد

, با انتخابی انقلابی پای دشمن را از منطقه قطع خواهیم کرد,

حجت الاسلام شریعتی نژاد، امام جمعه بخش سملقان در خطبه های نماز جمعه این هفته با  اشاره به رحلت حضرت زینب سلام الله علیها بانوی صبر و استقامت گفت: باید از بانوئی که آیات صبر را با عمل به جامعه شیعه علوی تبیین کرد درس مقاومت و ایثار آموخت که از میوه های خوش ایثار انصاف و کمک به نیازمندان جامعه است.

,

 وی افزود: در زمانی که دشمن می‌خواهد با فشار آوردن به زندگی مردم بین امام و امت تفرقه ایجاد کند از انصاف به دور است که عده ای خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن گام بردارند و با احتکار و گرانی معیشت مردم را هدف بگیرند آیا میشود چنین کسی را پیرو حضرت زینب سلام الله علیها دانست؟

,

امام جمعه بخش سملقان با اشاره به سبک زندگی حضرت مولا امیرالمومنین علی علیه السلام ادامه داد: به همین  جهت باید به سفارش حضرت توجه کنیم که مواظب اطرافیانمان باشیم و با کمک‌های مومنانه بخشی از خوراک و اطعام مان را به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دهیم.

,

 حجت الاسلام شریعتی نژاد گفت: در پایان سال که کمیته حضرت امام با طرح احسان به نیازمندان جامعه و نیکی به دیگران اقدام به جمع آوری صدقات و اقلام مورد نیاز مستمندان کرده با نیت خالص کمک کنیم که همین کمک‌های  خالصانه شاید گره ای از زندگی ما باز کند چه بسا با یک کمک خالصانه به دل شکسته ای از بلایا نجات پیدا کنیم.

,

حجت الاسلام شریعتی نژاد درپایان، گفت: با توجه به توطئه دشمنان در منطقه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تحولات فرا منطقه ای غرب آسیا دشمن برای تسلط بر ملت ایران خیز برداشته و ما وظیفه داریم در مقابل این دشمن هتاک با صبر و مقاومت زینبی و با بصیرت انقلابی جواب دشمن را پای صندوق های رای بدهیم بدین جهت با انتخابی انقلابی پای دشمن را از منطقه قطع و امیدش را نا امید خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه