اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه استان کرمانشاه مطرح شد؛

باید مواضع سیاسی همه مسئولین همسو با فرمایشات رهبری باشد/ نتیجه اقدام آمریکا و اروپا دربرابر قانون اقدام راهبردی مجلس برای کشور پیروزی قطعی است

باید مواضع سیاسی همه مسئولین همسو با فرمایشات رهبری باشد/ نتیجه اقدام آمریکا و اروپا دربرابر قانون اقدام راهبردی مجلس برای کشور پیروزی قطعی است
آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان‌های کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در سراسر شهرستانها و بخش‌های آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

 

,

باید مواضع سیاسی همه مسئولین همسو با فرمایشات رهبری باشد

, باید مواضع سیاسی همه مسئولین همسو با فرمایشات رهبری باشد, باید مواضع سیاسی همه مسئولین همسو با فرمایشات رهبری باشد,

 امام ‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، «ایران در موضوع هسته‌ای براساس نیازها و مصلحت ملت تصمیم‌گیری می‌کند»، گفت: موضع دولتمردان هم باید همسو و مطابق بیانات رهبر انقلاب باشد و بی‌شک اگر مسوولی یک کلمه از تأکیدات ایشان عقب‌نشینی کند، خسارت محض به کشور است.

,

امام جمعه کرمانشاه افزود: آن‌چنان‌ که رهبر معظم انقلاب در دیدار چند روز پیش با اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان کردند، ادبیات کشورهای اروپایی و آمریکا با ایران مستکبرانه، طلبکارانه و غیرمنصفانه است و نتیجه این مواضع، منفورتر شدن آن‌ها نزد ملت ایران است.

,

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به سابقه استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کرد: ملت ایران زیربار ادبیات تهدید و فشار نمی‌رود زیرا این ملت دست‌پرورده‌ امام راحل است که هرگز تسلیم غرب و شرق نشد.

,

آیت‌الله علما تصریح کرد: رهبر انقلاب همچنین به همه مسوولان و به‌ویژه سران قوای سه‌گانه توصیه کردند که با تشریک مساعی و همفکری مشکلات بین خود را حل کنند و اجازه ندهند که تبدیل به اختلاف و دودستگی شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، تقویت مبانی فکری نظام و انقلاب اسلامی را دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب به نخبگان و متفکران دانست و افزود: این موضوع باید به‌خوبی تبیین شود که چه چیزی باعث شده اکنون تمام دنیا بر روی جمهوری اسلامی و ملت ایران حساب باز کنند.

,

وی با اشاره به مناسبت روز هشتم اسفند ماه به نام امور تربیتی اظهار کرد: مراکز آموزشی و فرهنگی کشور باید «بچه مسلمان» تحویل جامعه بدهند زیرا امور تربیتی به معنی تربیت اسلامی است و هیچ راهی جز راه اسلام دست ما را نمی‌گیرد و فرزندان ما را نجات نخواهد داد.

,

آیت‌الله علما همچنین سالروز ارتحال حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها را گرامی‌داشت و گفت: ایشان اسوه صبر، ایثار، بصیرت و مقاومت بودند و تمام وجودشان برای بشریت درس است، لذا باید همه ما از این الگوی بزرگ به شایستگی پیروی کنیم.

,

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری بیان داشت: گرچه بسیاری از مردم مشکلات مالی و معیشتی دارند اما هرکسی به‌اندازه‌ی توان خود می‌تواند در کمک به محرومان و اقشار ضعیف جامعه کمک کند.

,

 

,

نتیجه اقدام آمریکا و اروپا دربرابر قانون اقدام راهبردی مجلس برای کشور پیروزی قطعی است

, نتیجه اقدام آمریکا و اروپا دربرابر قانون اقدام راهبردی مجلس برای کشور پیروزی قطعی است,

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب بااشاره به دیدار رهبر انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب در این جلسه بر یکصدایی دولت و مجلس در برابر دشمن تاکید کردند و فرمودند: که لازم است دولت و مجلس انقلابی در اجرای قانون اقدام راهبردی رفع تحریمها باهم همکاری لازم را داشته و همین طور باقدرت جلو بروند.

, بازی دراز,

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: رهبر انقلاب قانون اقدام راهبردی مجلس را قانون خوبی توصیف و بر اجرای بادقت آن توسط مجلس و دولت توصیه کردند.

,

وی بابیان اینکه نتیجه اقدام دشمن در برابر قانون اقدام راهبردی مجلس به نفع کشور است، اذعان داشت: آمریکا و اروپا با توقف اجرای پروتکل الحاقی در کشور بر سر یک دوراهی گیر افتاده که نتیجه هر کدام از این راهها برای ما برد قطعی است.

,

امام جمعه شهرستان ادامه داد: اگر اروپا و آمریکا تحریمها را لغو کنند شکست سنگینی بر آنها تحمیل می شود و اگر تحریمها لغو نگردد امتیازی که در چند سال گذشته با اجرای پروتکل الحاقی به آنها داده شده از بین خواهد رفت و لذا نتیجه هر دوران برای کشور پیروزی قطعی و برای دشمن شکست حتمی خواهد بود.

,

فاطمی نسب در ادامه به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: گزارش تازه مرکز آمار کشور از نرخ تورم نشان می دهد که چگونه قیمت مواد غذایی با سرعتی فراتر از سایر کالاها افزایش یافته و تورم نقطه به نقطه نزدیک به ۵۰ درصدی را در بهمن ماه ثبت کرده است و سوال این است که مشکل از کجا است؟

,

وی افزود: علاوه بر ناهماهنگی دستگاههای دولتی مانند وزارت صنعت و جهاد کشاورزی، متولیان قیمت گذاری بازار با تولیدکنندگان بر سر قیمت تمام شده کالا دچار اختلاف هستند و از طرفی اعتماد مصرف کنندگان را از دست داده اند.

,

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: کوچکترین خبر از گرانی و کمبود هر کالایی موجب هجوم برای خرید و ذخیره سازی آن می شود که این امر موجب کاهش و کمبود آن کالا در بازار خواهد شد.

,

فاطمی نسب اذعان داشت: مسئولین باید به فکر اصلاح ساختار تنظیم بازار باشند و یک ساز و کار نظارتی بسیار قوی برای تنظیم بازار شکل گیرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: وفات حضرت زینب (س) که معرفت به خدا، بصیرت و شجاعت از ویژگیهای بارز ایشان است  از مناسبت‌های هفته آینده است.

,

وی سالروز تاسیس کمیته امداد و شروع هفته احسان و نیکوکاری را از دیگر مناسبت‌های هفته آینده عنوان کرد و گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی و یادگار ارزشمند امام بزرگوار ما برای حمایت از نیازمندان جامعه است و اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

,

امام جمعه شهرستان در ادامه به رفع مشکل دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهداء شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکل دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهداء با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان، تلاش مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و پیگیریهای فرماندار شهرستان رفع شده و درحال ارائه خدمت به مردم است که لازم است از دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه