اخبار داغ

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان :

اشتغال ۴۰۰۰ پرستار در استان/ ۸۰ درصد پرستاران گلستانی خانم هستند

اشتغال ۴۰۰۰ پرستار در استان/ ۸۰ درصد پرستاران گلستانی خانم هستند
سکینه بیگم کاظمی گفت: ۴۰۰۰ پرستار در بخش دولتی و خصوصی در استان فعالیت می کنند که ۸۰ درصد آنها خانم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه بیگم کاظمی، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار  گلستان ما ضمن خدا قوت به کادر درمانی و بهداشت استان به ویژه گروه پرستاری (پرستار، بهیار، کمک بهیار، کمک پرستار، اتاق عمل، هوشبری و تکنسین فوریت‌های پزشکی) و آرزوی تندرستی برای آنان، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، ایثار این قشر، ستودنی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

کاظمی افزود: با وجود مشقات و چالش‌های متعدد در حوزه بهداشت و درمان اما پرستاران در حال یاری رساندن به بیماران در بدترین شرایط بوده و هستند.

,

وی تصریح کرد: در استان بیش از ۴۰۰۰ پرستار در بخش دولتی و خصوصی مشغول خدمت هستند، از این تعداد حدود ۸۰ درصد، پرستاران خانمی هستند که در کنار خدمت به نظام سلامت، از مسئولیت‌های اجتماعی و خانه‌داری غافل نبودند.

,

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: تعدادی از پرستاران ما، به کرونا مبتلا شدند، برخی از آنها به صورت سرپایی و تعداد کمی نیز بستری شدند.

,

کاظمی اظهار کرد: از مردم می خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت نکردن در تجمعات و صبوری در مراجعه به مراکز درمانی یاری گر کادر درمان باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه