اخبار داغ

در شبکه سوم سیما؛

«لوتی» به نوروز رسید؛ «بوتیمار» شاید به رمضان

«لوتی» به نوروز رسید؛ «بوتیمار» شاید به رمضان
از میان گزینه های در حال تولید شبکه سه برای سریال های نوروزی، سرانجام قرعه این کار به نام «لوتی» افتاد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تلویزیون هر ساله تدارک ویژه ای برای سریال های نوروزی خود می بیند و امسال هم شبکه های مختلف سیما با وجود میهمان ناخوانده ای به نام کرونا خیلی زودتر از همیشه دست به کار شدند تا سریال نوروزی خود را به موقع به آنتن برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به همین خاطر، برخی شبکه ها مانند شبکه سوم سیما همزمان تولید چند سریال را مد نظر خود قرار داده بودند تا اگر مشکلی برای تولید یکی از پروژه ها پیش بیاید، دیگر سریال ها به کار خود ادامه دهند تا سرانجام گزینه نهایی آنتن معرفی شود.

,

یکی از گزینه های جدی شبکه سه برای نوروز، سریال طنز «بوتیمار» بود. سریالی به کارگردانی علیرضا نجف زاده که پیش از این در نوروز 98 سریال «زوج یا فرد» را برای این شبکه ساخته بود و امسال نیز با گروهی از بازیگران طناز تلویزیون از حمید لولایی تا مرجانه گلچین، هدایت هاشمی و علی صبوری بنا بود میهمان نوروزی خانه های مردم باشد.

, «بوتیمار»,

, ,

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال‌های نوروزی شبکه سه گفت: با توجه به اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای که در اواخر سال گذشته و از زمان شیوع ویروس کرونا در مسیر تولید سریال‌های نوروزی و رمضانی شبکه سه رخ داد، از ابتدای امسال سه گزینه برای نوروز 1400 درنظر گرفتیم و تولید همزمان هر سه سریال آغاز شد تا هم حق انتخاب داشته باشیم و هم اینکه در صورت وقوع اتفاقات پیش‌بینی نشده، گزینه‌های جایگزین برای آنتن داشته باشیم.

,

وی در ادامه به دلایل رسانه‌ای نشدن دو مورد از این پروژه‌ها پرداخت و افزود: البته مراحل تولید یکی از این سه پروژه به نام «بوتیمار» رسانه‌ای شد، اما بنابر صلاحدید تهیه‌کنندگان دو پروژه دیگر به نام‌های «چوب‌خط» و «لوتی» و با نظر خود ایشان، مراحل تولید آن‌ها در سکوت خبری پیش رفت.

,

آذرپندار اضافه کرد: در نهایت، با توجه به فضای متفاوت سریال «لوتی» که در ژانر امنیتی جاسوسی ساخته شده و اقبالی که مردم به این ژانر در چند سال اخیر نشان داده‌اند، این سریال برای پخش در نوروز 1400 انتخاب شد.

, «لوتی»,

مدیر گروه فیلم و سریال در مورد فضا و داستان این سریال ادامه داد: «لوتی» تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

,

«بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام هم اکنون مراحل نهایی تصویربرداری خود را طی می کند و با اعلام مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه مبنی بر اینکه سریال «لوتی» گزینه نوروزی این شبکه است، قطعا زمان دیگری برای پخش خواهد داشت و از آنجاییکه ماه مبارک رمضان دو هفته بعد از تعطیلات نوروزی شروع خواهد شد، شاید محتمل ترین گزینه برای این ایام، «بوتیمار» باشد.

, ماه مبارک رمضان,

با وجود سه هفته مانده به ایام نوروز، هنوز هیچ اخباری مبنی بر عوامل و بازیگران «لوتی» به عنوان سریال نوروزی رسانه ای نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه