اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر:

۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشمر کشف شد

۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشمر کشف شد
احمدی از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۶۸ میلیون تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین احمدی، فرمانده انتظامی کاشمر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در محل ستاد انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران سپاه شهرستان با اشراف اطلاعاتی از دپو تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار در سطح شهرستان کاشمر مطلع و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از شناسایی محل موردنظر و هماهنگی با مقام قضایی در محل حاضر شدند، خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس و بازرسی از این انبار، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشمر با تأکید بر اینکه بر اساس برآورد کارشناسان مربوطه، ارزش دستگاه‌های کشف شده بیش از ۶۸ میلیون تومان تخمین زده شده است، تصریح کرد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و به همراه دستگاه‌های کشف شده پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی، گامی مؤثر در حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدات داخلی است، اذعان کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به‌ویژه امنیت جامعه، در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه