اخبار داغ

در قالب طرح نذر هشتم انجام گرفت؛

آزادی ۱۰ زندانی نیازمند به همت خیرین تربت حیدریه

آزادی ۱۰ زندانی نیازمند به همت خیرین تربت حیدریه
همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب سلام الله با اجرای طرح نذر هشتم ۱۰ نفر از زندانیان معسر و نیازمند تربت حیدریه به همت خیرین و نمازگزاران مساجد این شهر به آغوش خانواده باز گشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد انتظاری، مدیر اداره زندان تربت حیدریه ظهر امروز قبل از آغاز این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نذر هشتم  ۸ نفر  و به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب سلام الله ۲ نفر از زندانیان نیازمند با پرداخت بدهی توسط خیرین، امام جمعه  و نمازگزاران مساجد به جمع خانواده خود باز گشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در چهارمین مرحله طرح استانی نذر هشتم که در هشتم هرماه با تاسی از حضرت رضا علیه السلام  انجام می شود ۶۴ میلیون تومان بدهی زندانیان نیازمند تسویه شد که از این میزان ۲۳ میلیون تومان توسط شاکیان تخفیف داده شد و ۴۱ میلیون تومان بوسیله خیرین به شاکیان پرداخت شد.
 
انتظاری گفت: زندانیان آزاد شده در این طرح ابتدا ۳ روز  به همراه خانواده  به زیارت امام هشتم علیه السلام اعزام می شوند و سپس با پیوند با امام جماعت و مسجد محله خود به زندگی آبرومندانه  باز خواهند گشت.

,
,
,

مدیر زندان تربت حیدریه بیان کرد: از ابتدای امسال ۸۴ نفر از زندانیان زندان این شهرستان توسط ستاد دیه استان  و نیکوکاران با پرداخت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان آزاد شده اند.

,

 اداره زندان تربت حیدریه ۵ حوزه قضائی شهرستانهای : تربت حیدریه ، خواف، رشتخوار، زاوه و مه ولات را تحت پوشش دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه