اخبار داغ

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی اکسون و مس رفسنجان

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی اکسون و مس رفسنجان
در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال پیروزی اکسون و مس رفسنجان به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال امروز دو بازی از گروه الف برگزار شد. در نخستین بازی امروز اکسون و شهرداری قزوین به مصاف هم رفتند که در یک بازی جنجالی اکسون با نتیجه نزدیک 90 بر 88 بازی را به سود خود خاتمه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است:

,

کوارتر اول: ۲۵ - ۲۱ اکسون

,

کوارتر دوم: ۲۵ - ۲۵ برابر

,

کوارتر سوم: ۲۲ - ۲۳ قزوین

,

کوارتر چهارم: ۱۸ - ۱۹ قزوین

,

کورین هنری با ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ اسیست و ۳ استیل دبل دبل کرد و پرامتیازترین و مؤثرترین بازیکن اکسون بود.

,

احسان دلیرزهان با ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ اسیست و ۲ استیل و مالکوم گرنت با ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ اسیست و ۲ استیل مؤثرترین و پرامتیازترین بازیکنان قزوین بودند

,

در این بازی شوت 3 امتیازی مالکوم گرنت در 5 ثانیه پایانی بازی، نتیجه را 88 بر 88 مساوی کرد اما دو خطای فنی، دو پرتاب و دو امتیاز به تیم اکسون داد تا 90 بر 88 برنده بازی شوند. محمدرضا اسلامی، سرمربی شهرداری به شدت نسبت به داوری اعتراض داشت. از نکات جالب و البته آزاردهنده بازی‌های تیم شهرداری قزوین، حضور یک «داد زن» روی نیمکت شهرداری با پیراهن کادر فنی برای تشویق بازیکنان این تیم بود. مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی و تیم شهرداری گرگان، میهمان ویژه این بازی بود.

,

در دومین بازی امروز تیم های خانه بسکتبال خوزستان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که مس رفسنجان در یک بازی آسان و یکطرفه با نتیجه 89 بر 45 بسکتبال خوزستان به پیروزی رسید.

,

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است:

,

کوارتر اول: ۲۰ - ۱۳ خوزستان

,

کوارتر دوم: ۷ - ۱۳ رفسنجان

,

کوارتر سوم: ۳ - ۲۷ رفسنجان

,

کوارتر چهارم: ۱۵ - ۳۶ رفسنجان

,

سعید محمدی  با ۱۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۰ اسیست و ۴ استیل دبل دبل کرد و مؤثرترین و مهدی مرادی نسب با ۱۷ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ اسیست و ۱ استیل پرامتیازترین بازیکنان رفسنجان بودند.

,

ابوالفضل محسنی با ۱۷ امتیاز مؤثرترین و پرامتیاز ترین بازیکنان خوزستان بود

,

در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال، فردا یکشنبه تیم‌های آویژه صنعت و پدافند هوایی در مشهد با هم روبرو می‌شوند و نفت آبادان و شهرداری گرگان از ساعت 13 در سالن فدراسیون بسکتبال به مصاف هم می‌روند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه