اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر:

گرانی عامدانه دلار یعنی ایجاد مشکلات معیشتی هم عامدانه بوده است

گرانی عامدانه دلار یعنی ایجاد مشکلات معیشتی هم عامدانه بوده است
جوکار گفت: وقتی صراحتا اعلام می‌کنند که قیمت ارز را خودشان افزایش داده‌اند، یعنی این گرانی‌ها و مشکلات حوزه معیشت را هم خودشان برای مردم ایجاد کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به اظهارات رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «نرخ ارز ۲۷ هزار تومان نیست، ما این کار را کردیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را اداره کنیم» اظهار داشت: اینکه دولت با صراحت اعتراف کند که ما خودمان ارز را گران کردیم، چیزی جز این نیست که عامدانه بخواهند چرخ اقتصاد کشور را دچار مشکل کنند و اجازه ندهند مردم ما آرامش اقتصادی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی گفت: وقتی صراحتا اعلام می‌کنند که قیمت ارز را خودشان افزایش داده‌اند، یعنی این گرانی‌ها و مشکلات حوزه معیشت را هم خودشان برای مردم ایجاد کرده‌اند.

,

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس عنوان کرد: این رفتار اصلا قابل قبول نیست و دولت باید در قبال آن پاسخگو باشد و رئیس‌جمهور باید راجع به صحبت‌های رئیس دفترش توضیح دهد.

,

جوکار خاطرنشان کرد: باید روشن شود که در کنه این اقدام چه مطلبی نهفته است و این کار با چه هدفی انجام شده است و چرا چنین اقدامی را عامدانه انجام دادند تا چرخ اقتصاد را متوقف و برای کشور و مردم مشکل ایجاد کنند.

,

وی تأکید کرد: با این اعترافی که انجام شده قوه قضائیه هم می‌تواند ورود کند و به اتهامات افراد و کسانی که محور این موضوع بودند رسیدگی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه