اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

موردی از کرونای انگلیسی در لرستان مشاهده نشده است

موردی از کرونای انگلیسی در لرستان مشاهده نشده است
فرهادی گفت: تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده و ضروری است همه دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود تا از ورود و شیوع این ویروس جلوگیری گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی هفته های اخیر میزان ابتلا به کرونا افزایش یافته ولی تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: با توجه به اینکه روزانه نمونه های زیادی تست گرفته می شود اما تاکنون نمونه ای که ابتلا به کرونای انگلیسی را تایید کند، وجود نداشته است.
,
 
,
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: تاکنون ۶۷ هزار و ۲۸۵ نفر در استان لرستان به کرونا مبتلا شده و هزار و ۳۴۸ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.
,
 
,
فرهادی عنوان کرد: هم اکنون حدود ۱۵۰ نفر در بیمارستان های لرستان بستری هستند که نیاز است برای جلوگیری از ورود و شیوع ویروس کرونای انگلیسی پروتکل های بهداشتی به دقت رعایت شود.
,
 
,
وی با تاکید بر عدم حضور در مکان های شلوغ و پرازدحام گفت: با توجه به روزهای پایانی سال به همه شهروندان توصیه می شود از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت خودداری کنند و حتما استفاده از ماسک را در بیرون از منزل مورد توجه قرار دهند.
,
 
,
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها می توان از شیوع بیشتر بیماری و پیک جدید جلوگیری کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه