اخبار داغ

در نشست مسئولان کهگیلویه وبویراحمدی با مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیاء مطرح شد؛

آغاز عملیات آواربرداری با۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در سی‌سخت

آغاز عملیات آواربرداری با۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در سی‌سخت
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از آغاز آواربرداری با بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در سی سخت خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شب گذشته نشست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور ارزیابی، برآورد خسارت های زلزله سی سخت در فرمانداری شهر ستان دنا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست مسئولان با نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: ما در مرحله آوار برداری هستیم و حضور قرارگاه خاتم در محل غنیمت است، نباید زمان را از دست دهیم، فردا باید با جدیت شروع شود، محل دپوی آوار ها بسیار مهم است، ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در این شهر کوچک در حال تردد است که باید مدیریت شود.

,

کلانتری گفت: محل دپو آوارها باید در دو محور و هر محور در دو نقطه صورت گیرد، محله بندی شهر و تقسیم بندی آن جهت واگذاری به قرارگاه خاتم و بنیاد مسکن صورت باید گیرد.

وی افزود: خداوند لطف ویژه‌ای به ما و مردم شهر کرده است که تلفات جانی نداشتیم اگر این زلزله ۵ ثانیه دیگر طول می کشید، فاجعه بار بود ، خدا را شاکریم که عزادار هیچ یک از  هم استانی هایمان نشدیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:من وارد خانه ای شدم که سال ساخت آن به سال ۱۳۵۲ برمی گردد و هیچگونه آسیبی به آن نرسیده است، و استاندار سازی باید مد نظر باشد و کیفیت را نباید فدای سرعت کار کرد.

کلانتری گفت: دو جلسه در هیئت دولت به زلزله سی سخت اختصاص یافت که تسهیلات خوبی مصوب شد، تمام تلاش ما این است که باری بر دوش مردم نیفتند و کمترین هزینه ساخت به شهروندان تحمیل شود،  ساخت ایمن و مطمئن باید در دستور کار باشد.

وی تاکیدکرد: فرصت نباید از دست رود باید تا فردا این محل های دپو مشخص و عملیاتی شود، گام اول تخلیه و آوار برداری و تشکیل پروند است و گام بعدی ساخت و ساز است، کمک و پیگیری می کنیم که منابع کمکی را به مدد مردم بیاوریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

استاندار گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در هزینه ها تمام تلاش را انجام دهیم که مردم متحمل هزینه های زیاد نشوند، الان چشم همه مردم به ماست و باید این شهر را به گونه ای بسازیم که اگر خدای نکرده زلزله با شدت بالاتر آمد هیچگونه صدمه ای به مردم و خانه ها وارد نشود.

,

کلانتری با تاکید بر اینکه همه ما دستگاه ها و نهاد ها باید متحد باشیم گفت: ما خدمتگذار مردمیم و تقسیم بندی و جناح بندی در خدمات رسانی نباید صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه