اخبار داغ

در گفتگویی مطرح شد؛

گذر موجی کم رطوبت و ضعیف از جو منطقه/ تفاوت دمای ۲۶ درجه ای میان گرمترین و سردترین نقطه استان کرمانشاه

گذر موجی کم رطوبت و ضعیف از جو منطقه/ تفاوت دمای ۲۶ درجه ای میان گرمترین و سردترین نقطه استان کرمانشاه
کارشناس اداره هواشناسی کرمانشاه گفت: از بامداد فردا تا روز سه شنبه، گذر موجی کم رطوبت و ضعیف از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب افزایش ابر، عمدتاً در نواحی جنوبی و شرقی استان سبب رگبار موقت باران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی از بامداد فردا تا روز سه شنبه، گذر موجی کم رطوبت و ضعیف از جو منطقه، ضمن افزایش نسبی دمای شبانه در بعضی ساعات سبب افزایش ابر، عمدتاً در نواحی جنوبی و شرقی استان سبب رگبار موقت باران می شود.

کارشناس اداره هواشناسی کرمانشاه افزود: به دنبال این شرایط در روزهای پنجشنبه و جمعه سامانه ای بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد که در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید و بارش هایی در سطح استان خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود دمای هوای استان امشب در سردترین ساعت به حداقل منفی یک و فردا در گرمترین ساعت به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد که نسبت به هوای امروز ۲ درجه سردتر خواهد شد.

حق پرست گفت: در۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل منفی سه و حداکثر ۱۴ درجه سانتی گراد در نوسان بوده در این بازه زمانی قصرشیرین با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر  و کنگاور با کمینه دمای۶  درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب به  عنوان  گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه