اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان:

بیش از ۱۳۰۰ خودرو عمومی در خراسان جنوبی دوگانه‌سوز شد

بیش از ۱۳۰۰ خودرو عمومی در خراسان جنوبی دوگانه‌سوز شد
مردانی گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از مرداد ماه سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۳۰۲ خودرو عمومی در سه کارگاه فعال در سطح استان در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از مرداد ماه سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۳۰۲ خودرو عمومی در سه کارگاه فعال در سطح استان در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۵۵۴ خودرو ثبت نام شده در سامانه، یک هزار و ۳۰۲ خودرو به‌ صورت رایگان در سطح استان خراسان جنوبی دوگانه‌سوز و مابقی نیز در حال انجام است.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی) می‌توانند با مراجعه به آدرس  GCR.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت‌نام و دریافت نوبت تبدیل اقدام کنند.

,

مردانی با بیان این‌که هم‌اکنون در فاز نخست اجرای این طرح هستیم، عنوان کرد: به گفته قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران فاز دوم این طرح که تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز سی‌ان‌جی با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه دولتی از این هفته اجرایی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر از سه کارگاهی که به این امر اختصاص داده شده است، دو کارگاه در بیرجند و یک کارگاه در فردوس واقع شده و همگی فعال و آماده خدمت‌رسانی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه