اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۱۰۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد لرستان واگذار می‌شود

۱۰۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد لرستان واگذار می‌شود
محمدی فارسانی گفت: ۱۰۳ واحد مسکونی در هفته احسان و نیکوکاری به مددجویان کمیته امداد لرستان واگذار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از ۱۳ اسفندماه آغاز می شود که امسال برخی از برنامه‌ها به دلیل شرایط کرونا، در فضای مجازی برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی با اشاره به واگذاری مسکن‌های مددجویان افزود: ۱۰۳ واحد مسکونی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به مددجویان تحت پوشش واگذار می شود که از این تعداد سه واحد در شهر و ۱۰۰ واحد در روستاها می‌باشد.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: ۷۷ واحد مسکن مهر نیز آماده واگذاری است که در صورت فراهم شدن منازل در همین هفته به مددجویان واگذار می شود.
,
 
,
محمدی با بیان اینکه ۲۰۰ مرکز نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های مردمی است گفت: در هفته احسان و نیکوکاری این مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی هم استانی ها است.
,
 
,
وی با اشاره به اجرای برخی از برنامه‌ها در فضای مجازی افزود: هر ساله در روز ۱۴ اسفند برنامه احسان و نیکوکاری در مدارس برگزار می شد ولی به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس این مراسم امسال به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام می شود.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد لرستان خاطرنشان کرد: امسال یک مسابقه نقاشی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی با موضوع فرهنگ احسان و نیکوکاری برگزار شد که در مجموع ۳۰۰ اثر نقاشی از دانش آموزان دریافت شده و هم اکنون این آثار در حال ارزیابی است که در نهایت به ۳۰ اثر برگزیده جوایزی اهدا می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه