اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

اردوی راهیان نور مجازی دانش‌آموزان لرستان برگزار می‌شود

اردوی راهیان نور مجازی دانش‌آموزان لرستان برگزار می‌شود
مسعودی‌زاده گفت: ۶۶۰۰ دانش‌آموز لرستانی آماده حضور در اردوی راهیان نور مجازی هستند که تا پایان سال این برنامه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مسعود مسعودی زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری اردوی راهیان نور بود که هر ساله تعداد قابل توجهی از دانش آموزان به این اردو اعزام می شدند و از مناطق عملیاتی و جنگی بازدید می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: به دلیل شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون اعزام به اردوی راهیان نور انجام نمی شود که برنامه ریزی لازم صورت گرفت تا همان برنامه مناطق عملیاتی به صورت مجازی برای دانش آموزان نمایش داده شود.
,
 
,
مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: تاکنون شش هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان لرستانی در کانال راهیان نور که در شبکه شاد ایجاد شده، عضو شده اند که پیش بینی می شود با بارگذاری برنامه ها بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در این اردوی مجازی شرکت نمایند.
,
 
,
مسعودی زاده عنوان کرد: برنامه ها در مناطق هویزه، اروند رود و شلمچه ضبط شده که شامل اجرای سرود، بیان خاطرات و تصاویر بسیار زیبا از مناطق عملیاتی است که تا پایان سال این برنامه در شبکه شاد به نمایش گذاشته می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه محدودیتی برای حضور دانش آموزان وجود ندارد بیان کرد: همه دانش آموزانی که تمایل دارند می توانند در این شبکه، از برنامه های اردوی راهیان نور استفاده کنند البته بیشتر این برنامه برای دانش آموزان مقطع پایه سوم متوسطه اول و دانش آموزان پایه دهم و دوازدهم متوسطه دوم در نظر گرفته شده است.
,
 
,
مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خاطرنشان کرد: افتتاحیه این برنامه با سخنرانی و مصاحبه سردار سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز می شود و مصاحبه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این اردوی مجازی پخش می شود.
,
 
,
مسعودی زاده اردوی راهیان نور را یک رزمایش فرهنگی برشمرد و گفت: دانش آموزان با سفر مجازی به این اردو می توانند با رشادتها و از جانفشانی های شهدا و رزمندگان آشنا شوند و همین برنامه فرهنگی می تواند در گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه