اخبار داغ

نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی آغاز به کار کرد

نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی آغاز به کار کرد
نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران رسما آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک عصر دیروز یکشنبه ۱۰ اسفند در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران رسما آغاز به کار کرد. این نمایشگاه با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و مجید رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان ایران به طور رسمی گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم دوستانه، مهدی حاجیان دبیر اجرایی جشنواره هجدهم نمایش عروسکی، یاد و خاطره گلزار محمدی دبیر فقید این جشنواره و محمدرضا الوند، مدیر هماهنگی استان‌ها در مرکز هنرهای نمایشی را که به تازگی درگذشته است، گرامی داشت.

,

اختر تاجیک عکاس با سابقه تئاتر به نمایندگی از هیات داوران این نمایشگاه و ابراهیم گله دارزاده مدیر مجموعه تئاتر شهر هم در این مراسم حضور داشتند.

,

در این نمایشگاه ۶۷ عکس از ۲۹ عکاس به نمایش گذاشته شده است که این آثار تا پایان جشنواره (روز ۱۷ اسفند) پذیرای بازدیدکنندگان هستند و برگزیدگان نمایشگاه عکس در اختتامیه جشنواره که روز ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

,

همچنین با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و انجمن هنرهای نمایشی این استان، همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاه عکس در شهرهای رشت و لاهیجان نیز برپا می‌شود.

,

همزمان با نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی عکس جشنواره برای آن دسته از مخاطبان که امکان بازدید از نمایشگاه حضوری را ندارند، برپاست.

,

مدیریت بخش عکس این دوره از جشنواره بر عهده امیر عابدی است و گروهی سه نفره متشکل از بهروز غریب‌پور، سیف‌الله صمدیان و اختر تاجیک، داوری آثار این بخش را بر عهده داشته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه