اخبار داغ

در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده مطرح شد؛

انتخابات آبروی نظام است/ هزینه‌تراشی دشمنان برای مخدوش‌کردن چهره انتخابات+تصاویر

انتخابات آبروی نظام است/ هزینه‌تراشی دشمنان برای مخدوش‌کردن چهره انتخابات+تصاویر
تورج رزمجو گفت: در بحث انتخابات رودروایستی با هیچکس نخواهیم داشت چرا که آبروی نظام است و با تخلفات برخورد قاطعی خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با موضوع رعایت اخلاق انتخاباتی و برگزاری اعیاد شعبانیه و رجب با حضور مسئولان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این جلسه زارعی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با اشاره به نقش مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات یک امر مهم و ضروری است.

در ادامه امام جمعه شهرستان لنده گفت: انتخابات یک موضوع خاص و پر اهمیت است که یکی از نمادهای دینی است که باید این مهم در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بحث مشارکت مردم در انتخابات یک موضوع مهم است و توجه به سرمایه های اجتماعی و اصلاح رفتارهای انتخاباتی باید مورد توجه قرار گیرد.

محمودی اصل گفت: در بحث اخلاق انتخاباتی یک موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود و باتوجه به شناخت و تنش ها و جدال های انتخاباتی از چالش های است که در بحث انتخابات جاری است.

این مسئول گفت: کارهای پشت و پرده و رایزنی ها برای انتخابات شروع شده است و یک کنش سیاسی تنها نیست بلکه این کنش ها تا مدت ها در پیکره شهرستان حاکم خواهد بود.

محمودی اصل ادامه داد: برخی عوامل می تواند کیفیت انتخابات را دو چندان کرد و در برخی جاها باید بازنگری در قانون، پرهیز از نگاه طایفه ای و عشیره ای از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.

او بیان کرد: انتخابات یک فرهنگ برای رفتاری رای دهندگان و انتخاب شوندگان است که باید این مهم حتما مورد توجه همگان قرارگیرد.

امام جمعه شهرستان لنده افزود: تحریک یک سری عوامل در انتخابات باعث نگرانی و هرج و مرج ها خواهدشد که باید از تکرار چنین وضعیت ها پیشگیری های لازم از هم اکنون صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: کسانی که داخل شهر و روستاها کاندید می شوند می بایست در یک جلسه حتما اتمام حجت شود و باید این مهم از سوی دستگاه های اجرایی و امنیتی مورد توجه قرار گیرد.

محمودی اصل گفت: استفاده از متنفذین و ریش‌سفیدان برای جلوگیری از آسیب ها و چالش های انتخاباتی در آینده و زمینه سازی برای مشارکت بیشتر اقشار مختلف مردم.

تورج رزمجو در ادامه گفت: انتخابات یک دموکراسی برای حضور افراد و اقشار مختلف در تعیین سرنوشت خویش هستند و دشمنان چندین ماه است که شروع به تضعیف نظام برای مشارکت مردم در انتخابات دارند که بدون شک مردم ما همانند سال های گذشته نیز پاسخی محکم به این یاوه گویی ها خواهند داشت.

فرماندار افزود: با همکاری و همیاری ادارات و نهادها، امام جمعه به عنوان پدر معنوی شهرستان بتوانیم زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی است بر دهان دشمنان ایران اسلامی که در انتخابات آینده نیز این توطئه دشمنان را مردم با انگشتان خوش محکوم خواهند کرد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: عدم تخریب کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها از مهمترین تاکیدات است که حتما باید اجرایی شود.

وی تاکید کرد: عدم دخالت نیروهای دولتی در بحث انتخابات یک اصل مهم و راهبردی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

رزمجو گفت: مسولان و برگزار کنندگان انتخابات و هیت های اجرایی باید کسانی باشند که هیچ گونه حاشیه ای نداشته باشند و افرادی شاخص باشند که زمینه برگزاری انتخابات را باید برگزار کنند.

فرماندار تاکید کرد: دینداری و توجه به حق الناس دو اصل مهم در زمینه برگزاری انتخابات است که باید حتما این مهم مورد توجه لازم را داشته باشند.

رزمجو افزود: در بحث انتخابات رودروایستی با هیچکس نخواهیم داشت چرا که آبروی نظام است و با تخلفات برخورد قاطعی خواهیم کرد.

فرماندار لنده خاطرنشان کرد:کسری ها و کمبوداتی در حوزه زیرساختی و نرم افزاری در انتخابات داریم که این مهم با مشارکت و همکاری همه ادارات و نهادها قابل حل خواهند بود.

در ادامه نیز جانشین سپاه ناحیه لنده گفت: انتخابات یک امر مهم در کشور است که باید نسبت به حضور مردم کوتاهی نکنیم لذا دشمنان با حربه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

این مقام نظامی بیان کرد:هزینه تراشی در فضای حقیقی و مجازی از ترفندهای دشمنان است که باید این مهم به طور شبانه روز در حال اجرا است.

رضایی گفت:مسولان نقش مهمی در فرایند تکمیل و حضور پرشور انتخابات دارند که باید اخلاق انتخاباتی و حفظ آرای مردم باید فصل الخطاب قرارگیرد.

وی گفت: قانون مداری و اخلاق مداری باعث توسعه و پیشرفت ما در تعالی و باشکوه تر برگزار کردن انتخابات خواهد بود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه