اخبار داغ

در گفتگویی مطرح شد؛

مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته مدنظر مقام معظم رهبری است، نه کولبری و ته لنجی

مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته مدنظر مقام معظم رهبری است، نه کولبری و ته لنجی
حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: آنچه که مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با قاچاق مطرح کردند در واقع قاچاق سازمان یافته مد نظر ایشان است نه در واقع مبارزه با کولبرانی که ته لنجی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با مرصاد نیوز اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با قاچاق مطرح کردند در واقع قاچاق سازمان یافته مد نظر ایشان است نه در واقع مبارزه با کولبرانی که ته لنجی دارند.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: مد نظر حضرت آقا این است که ما با قاچاق های سازمان یافته برخورد کنیم به عنوان مثال اگر بررسی هایی انجام شود مشخص خواهد شد که در بحث سیگار، ۴۰ هزار میلیارد گردش مالی وجود دارد که هزار میلیارد تومان آن در واقع در اختیار دخانیات ایران قرار دارد، ۳۹ هزار میلیارد باقی مانده آن کجا و به جیب چه کسانی می‌رود؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: حدود ۷۵ میلیارد نخ مصرف سیگار کشور است که تقریبا ۴۴ میلیارد نخ آن قاچاق است این ها قاچاق های سازمان یافته است آن مبارزه قاچاقی که می گویند با این دست قاچاق ها است.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطر نشان کرد: نزدیک به ۲ میلیارد دلار قاچاق پوشاک است یعنی چیزی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان! سخن مد نظر حضرت آقا برخورد با این قاچاق هاست.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در خصوص کانتینر کانتینری که در واقع از مراکز خاص قاچاق می آید، بیان داشت: آن چیزی که مقام معظم رهبری مد نظرش است مبارزه با همین قاچاق های سازمان یافته است نه آن کسی که به اندازه ته لنجی و هزینه ای که به آن مقدار کم قانع است و از بی شغلی رو به این کار آورده است کولبری می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا در پایان افزود: امیدواریم روزی این مسائل در کشور برچیده شود و هر کسی بتواند در جایگاه خودش لقمه ای نان بر سر سفره اش ببرد و شرمنده خانواده خود نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ا مرصاد نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه