اخبار داغ

سیاستمدار بی‌اخلاق؛

همه رفتارها و روحیات فریدونی به روایت اطرافیان/ از انتقاد اکبر ترکان تا عدم دسترسی وزرا به رئیس جمهور

همه رفتارها و روحیات فریدونی به روایت اطرافیان/ از انتقاد اکبر ترکان تا عدم دسترسی وزرا به رئیس جمهور
چند روز پیش اکبر ترکان، از مشاوران رئیس جمهور، در مصاحبه‌ای ابعاد تازه تری از رئیس دولت تدبیر و امید را که با حمایت اصلاح طلبان به کرسی ریاست جمهوری دست یافته بود، بیان کرد، وی اشاره کرده بود رئیس جمهور کمی رفتارهای اعلی حضرتی دارد. اظهار نظری در مورد روحانی که یادآور افشاگری‌های ضرغامی در مورد وی بود و آن را تأیید می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سال گذشته سخنان سیدعزت الله ضرغامی، سیاستمدار و رئیس سابق سازمان صدا و سیما، در مورد روحانی بسیار جنجال برانگیز شد. وی طی مصاحبه‌ای ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد اظهار کرد وزرای روحانی نسبت به عدم امکان صحبت با رئیس جمهور و حتی برقراری ارتباط تلفنی با وی گله مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

 

,

*از وقت ندادن به وزرا تا رفتار اعلی حضرتی

, *از وقت ندادن به وزرا تا رفتار اعلی حضرتی, *از وقت ندادن به وزرا تا رفتار اعلی حضرتی,

سخنان عجیبی که با این سؤالات مجری ادامه پیدا کرد که اگر رئیس جمهور برای 18 وزیر خود فرصت ندارد، پس در طول روز که از دسترس خارج می‌شود به چه کار مهمتری می‌پردازد.

,

طبیعتاً وقتی شخصیت اول دولت از وزرای خود این قدر دور باشد، از حال مردم نیز باخبر نخواهد بود. اما این نگرانی داشت فراموش می‌شد که چند روز پیش اکبر ترکان، از مشاوران رئیس جمهور، در مصاحبه‌ای ابعاد تازه تری از رئیس دولت تدبیر و امید را که با حمایت اصلاح طلبان به کرسی ریاست جمهوری دست یافته بود، بیان کرد.

,

وی اشاره کرده بود رئیس جمهور کمی رفتارهای اعلی حضرتی دارد. اظهار نظری در مورد روحانی که یادآور افشاگری‌های ضرغامی در مورد وی بود و آن را تأیید می‌کرد.

,

چند روز قبل هم حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: دو ماه پیش نامه‌ای به آقای روحانی نوشتیم و درخواست کردیم که سفرهای خارجی را ممنوع کنند و در صورت ضرورت برای سفر ایرانیان مقام خارج از کشور به داخل، آنها را دو هفته به معنای واقعی کلمه قرنطینه کنند، اما متأسفانه به این نامه جواب ندادند.

,

عدم پاسخگویی رئیس جمهور به نامه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به عنوان نماینده مردم در شرایطی که کرونا مهمترین مسأله کشور شده است و همه مردم نگران سلامتی خود هستند، غیرقابل اغماض است.

,

رفتار رئیس جمهور با دیگران در مجامع دیگر نیز دیده شد مانند صحبت های روحانی به حسن رحیم پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اما اعتراف به این رفتارها اعضای دولت به همین موارد محدود نمی‌شود برای این کار باید دوباره نامه رضا رحمانی، وزیر سابق صمت این دولت، بعد از برکناری‌اش را یادآوری کنیم.

,

 

,

 

,

, ,

*استعفا به خاطر لابی نکردن با نمایندگان مجلس

, *استعفا به خاطر لابی نکردن با نمایندگان مجلس, *استعفا به خاطر لابی نکردن با نمایندگان مجلس,

نامه‌ای که در آن علت برکناری خود را عدم تمکین به محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، برای لابی کردن با نمایندگان مجلس برای تصویب یک قانون عنوان کرده بود. نامه‌ای که قطعاً اگر خلاف واقع بود، با جبهه‌گیری و شکایت واعظی روبرو می‌شد.

,

سخن از رئیس دفتر رئیس جمهور به میان آمد. جای دارد سخن چند روز قبل وی را تَکرار کنیم. واعظی با تأکید بر اینکه از نظر اقتصادی نرخ ارز ایران ۲۵ یا ۲۷ هزار تومان نیست، گفت: ما این کار را کردیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را اداره کنیم تا امروز دشمنان بگویند که فشار حداکثری شکست خورده و آنها به دنبال حل مسائل هستند و امروز ایران از موضع قدرت است.

,

یعنی گران کردن دلار که موجب تورم بالا و گران شدن همه کالاها شد و این همه فشار اقتصادی بر مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه تحمیل شد، کار دولت بوده است. مسأله‌ای که نباید از آن گذشت.

,

 

,

 

,

*سخن آشکار خلاف واقع در مقابل یک ملت

, *سخن آشکار خلاف واقع در مقابل یک ملت, *سخن آشکار خلاف واقع در مقابل یک ملت,

دقیقاً مانند گران شدن بنزین که رئیس جمهور در اظهاراتی عجیب گفته بود «من صبح جمعه فهمیدم بنزین گران شده است.» سخنانی که حتی با واکنش حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، روبرو شد.

,

ذوالفقاری طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی با بیان این که گزارش‌های مستند و مکتوب این وقایع وجود دارد، اظهار داشت: آنها که گفتند تا روز جمعه نمی‌دانستیم، مستنداتش وجود دارد که چه ساعت و چه روزی و توسط چه کسی به آنها گفته شده است. مستندات مکتوب وقایع سال۹۶ و ۹۸ و ریشه های ایجاد آن وجود دارد. شورای امنیت  وقایع آبان ۹۸ را پیش‌بینی کرده بود.

,

همه این موارد گوشه ای از انتقادات اطرافیان روحانی به روحانی بوده است که بارها در رسانه ها بازنشر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه