اخبار داغ

در جلسه شورای منابع طبیعی آذربایجان‌غربی عنوان شد؛

زراعت چوب کشت جایگزین محصولات پرآب در آذربایجان‌غربی/ لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی به زراعت چوب به عنوان یک اقتصاد پردرآمد

زراعت چوب کشت جایگزین محصولات پرآب در آذربایجان‌غربی/ لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی به زراعت چوب به عنوان یک اقتصاد پردرآمد
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان دو نهاد متولی در صیانت از عرصه‌های ملی و ترویج کشاورزی نوین موظف به اجرایی ساختن زراعت چوب به عنوان کشت جایگزین محصولات آب بر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای منابع طبیعی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان در راستای افزایش سرانه درآمدی و اشتغال مورد توجه باشد و دستگاه‌های متولی به مبحث زراعت چوب به عنوان یک اقتصاد پردرآمد توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با اشاره به تهدید عرصه‌های ملی به واسطه خطراتی چون تخریب، آتش سوزی و چرای غیر مجاز گفت: امروز یکی از نیازهای اساسی برای استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی منابع طبیعی شناسایی ذخیره گاههای جنگلی است.

,

استاندار آذربایجان غربی افزود: اجرای طرح کاداستر در استان برای صیانت از منابع ملی به خوبی در حال اجراست و می طلبد سرعت بیشتری نیز به خود بگیرد.

,

شهریاری بر تقویت نقش مردم از طریق آموزش برای صیانت از عرصه های ملی تاکید کرد و گفت: بدون مشارکت مردم نمی‌توان به صیانت از منابع ملی امیدوار بود و باید بسترهای مشارکت مردم تقویت شود.

,

وی کمک به اجرای قانون هوای پاک را از دیگر ضروریات صیانت از منابع طبیعی دانست و گفت: تقسیم بندی عرصه های منابع ملی به مناطق بحرانی و عادی می تواند به استفاده بهینه از منابع انسانی و سخت افزاری و افزایش راندمان کار کمک شایانی بکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه