اخبار داغ

همین‌که حدادی سهمیه مستقیم المپیک را کسب کرد، موفقیت است؛

سپهرزاد: فشار باشگاه‌ها باعث برگزاری لیگ برتر دوومیدانی شد/ در ۳ ماده شانس افزایش سهمیه المپیک داریم

سپهرزاد: فشار باشگاه‌ها باعث برگزاری لیگ برتر دوومیدانی شد/ در ۳ ماده شانس افزایش سهمیه المپیک داریم
قهرمان پیشین دوومیدانی آسیا گفت: طی ۲ سال اخیر با حضور چند باشگاه بزرگ سطح لیگ بالاتر رفته و البته با فشار باشگاه‌ها است که لیگ برگزار می‌شود.
[

هادی سپهرزاد، قهرمان پیشین دوومیدانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون حضور رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی و رویکرد هاشم صیامی طی این دوره از حضورش در فدراسیون اظهار داشت: رویه رئیس جدید فدراسیون با رئیس پیشین ۱۸۰درجه فرق می‌کند و برخوردهای صیامی با قبلی‌ها متفاوت است. او در رشته دوومیدانی از وجهه بهتری نسبت به افراد پیشین برخوردار بوده و امیدواریم که تصمیمات درستی برای فدراسیون بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: هر کسی که اعلام کاندیداتوری کرد و در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی حاضر شد، ادعای کمک کردن به این رشته را داشت اما باید در عمل ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم که هاشم صیامی در اعتلای دوومیدانی موفق باشد.

,

قهرمان مسابقات دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۰ آسیا درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: طی ۲ سال اخیر با حضور چند باشگاه بزرگ سطح لیگ بالاتر رفته و البته با فشار باشگاه‌ها است که لیگ برگزار می‌شود. در قاره آسیا تنها چند کشور هستند که لیگ‌های‌شان پیگیری شده و این‌که ایران هم یکی از آن‌هاست، اتفاق خوبی‌ست.

,

, ,

وی هم‌چنین افزود: کاش شرایط کرونایی بهتر بود تا می‌توانستیم شاهد یک یا ۲ مسابقه دیگر در فصل زمستان باشیم. نتایج لیگ دوومیدانی هم طی روزهای اخیر قابل قبول بوده و رکوردهایی جابه‌جا شده که امیدوارم با ورود نسل طلایی دوومیدانی ایران به مبحث مربی‌گری، باز هم دوومیدانی متحول شود و به مدال رنگارنگی در بازی‌های آسیایی برسیم.

,

سپهرزاد در مورد شانس‌های دوومیدانی ایران برای کسب سهمیه‌های بیش‌تر در المپیک توکیو بیان داشت: رکورهای ورودی که کمیته بین‌المللی المپیک برای حضور در توکیو تعیین کرده، بسیار بالاست و در بعضی ماده‌ها ثبت آن رکورد با حضور در جمع ۶ نفر پایانی تورنمنت المپیک برابری می‌کند. اما تبصره دیگری هم وجود دارد که دوومیدانی‌کاران با حضور در تورنمنت‌های معتبری مانند دایاموند لیگ و یا چلنج کاپ بتوانند از امتیاز لازم برای شرکت در المپیک ۲۰۲۰ برخوردار شوند. در ۲ یا ۳ ماده پرتاب وزنه، دوی ۴۰۰ متر با مانع و پرتاب دیسک این شانس را داریم که سهمیه‌های‌مان را ارتقا دهیم.

,

قهرمان پیشین دوومیدانی آسیا با اشاره به تجربه بالای احسان حدادی در تورنمنت‌ها بین‌المللی نیز گفت: احسان بخت اول دوومیدانی ماست و تمام تلاش خود را برای حضوری قابل‌قبول در المپیک دارد، اما با توجه به شرایط سنی و مصدومیتی که برایش پیش آمده همین که او توانسته ورودی مستقیم المپیک را کسب کند، کارش را انجام داده و موفق بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه