اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد

عقب‌گرد دوباره سکه به کانال 10 میلیون تومان/قیمت طلا و دلار کاهش یافت

عقب‌گرد دوباره سکه به کانال 10 میلیون تومان/قیمت طلا و دلار کاهش یافت
محمدرضا نصیری از کاهش قیمت طلا و سکه طی روز جاری خبر داد و گفت: سکه امروز در بازار معاملات طلا با قیمت 10 میلیون و 900 هزار تومان دادوستد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تغییرات بازار طلا و سکه طی روز جاری اظهار کرد: سکه در بازار امروز با عقب‌گرد از کانال ۱۱ میلیون تومانی وارد کانال ۱۰ میلیون تومانی شد.

وی افزود: سکه امروز در بازار معاملات طلا با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه یک روند نزولی داشته است و این کاهش قیمت موجب شد تا قیمت نیم سکه به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه به ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برسد.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: هر مثقال طلا نیز در بازار امروز، ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر گرم نیز یک میلیون و ۵۹ هزار تومان در معاملات محاسبه شد.

نصیری بیان کرد: با آغاز این روند نزولی مجددا بازار معاملات با توجه به افزایش ریسک خرید مشتریان و ترس از زیان، راکد خواهد شد و از اعتماد مردم به بازار کاسته می‌شود.

وی اعلام کرد: اگر شنیده‌ها در خصوص زمزمه‌های بازگشت امریکا به برجام در عمل هم واقعیت داشته باشد، مطمئنا این روند کاهشی، ادامه خواهد داشت.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، حباب سکه اکنون و در بازار امروز به حدود ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

گفتنی است دلار در بازار امروز ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان خریدوفروش شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه