اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی

نگران پیک جدید کرونا در روزهای پایانی سال هستیم/ محدودیت های ورود به آرامستان ها در این ایام تشدید خواهد شد

نگران پیک جدید کرونا در روزهای پایانی سال هستیم/ محدودیت های ورود به آرامستان ها در این ایام تشدید خواهد شد
غلامرضا مرتضوی ضمن ابراز نگرانی از پیک جدید کرونا در روزهای پایانی سال از مردم خواست تا در شرایط خطر شیوع ویروس جهش یافته، رعایت دستورالعمل ها را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، غلامرضا مرتضوی در جلسه ستاد مدیریت کرونا که با حضور مسئولین ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، اظهار داشت: بخشی از نگرانی ها و عدم رعایت پروتکل ها مربوط به اجرای مراسمات عزا و عروسی و روزهای پنجشنبه در آرامستان ها است.

وی افزود: از همشهریان عزیز تقاضامندیم نسبت به برگزاری این مراسمات در این شرایط حساس و خطر پیک جدید و شناسایی مورد مثبت نوع جهش یافته ویروس در استان زمینه افزایش آمار را فراهم نکنیم.

رییس ستاد مدیربت کرونای سنقروکلیایی گفت: محدودیت های ورود به آرامستان ها و نصب علائم هشداری انجام شده که با توجه به اهمیت موضوع تشدید گردیده و انتظار داریم از مردم که رعایت دستورالعمل ها و توجه به هشدارها را جدی بگیرند.

مرتضوی در ادامه همچنین از افزایش تست های کرونا در سطح شهرستان به جهت تسریع در شناسایی افراد مبتلا خبر داد و گفت: خوشبختانه مدیریت بیماری در شهرستان تحت کنترل است و برنامه ها و اقدامات منسجم تر نسبت به قبل در حال انجام است.

فضاسازی های نوروزی در سطح شهر با تاکید بر ممنوعیت هر گونه فعالیتی که موجب تجمع شود، ممنوعیت برپایی هرگونه چادر در تفرجگاه ها با توجه به فرارسیدن فصل بهار، تاکید بر تداوم تذکرات نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه از مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه