اخبار داغ

در چهل و سومین هفته پویش الف ب ایران؛

پروژه تصفیه خانه و خط انتقال آب از سد کلان به ملایر افتتاح شد/فعالیت ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور

پروژه تصفیه خانه و خط انتقال آب از سد کلان به ملایر افتتاح شد/فعالیت ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور
پروژه آبرسانی از سد کلان و تصفیه خانه ملایر با حضور مسئولین کشوری و استانی و در پویش الف ب ایران افتتاح شد. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم از فعالیت ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور  خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در چهل و سومین هفته پویش الف ب ایران چندین پروژه در استان های همدان، کرمانشاه، گیلان، فارس و آذربایجان شرقی به صورت همزمان و آنلاین و با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این هفته طرح پروژه تصفیه خانه و خط انتقال آب سد کلان به ملایر با حضور حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به بهره برداری رسید.

,

سعید شاهرخی استاندار همدان در این آیین با اشاره به افتتاح طرح های مختلف در پوشش هر هفته الف ب اظهار کرد: این پویش بنیانی نو در عرصه خدمت و اطلاع رسانی به مردم بنا نهادند‌.

,

وی افزود: با افتتاح پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر یکی از آرزوهای دیرینه مردم محقق شد و آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

,

استاندار همدان با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدید و مطالبات همیشگی مردم ملایر بحث آبرسانی سد کلان بود، تصریح کرد: از امروز و با افتتاح تصفیه خانه و خط انتقال، آب سالم و با کیفیتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

,

وی گفت: در استان و با تاسی از سیاست های دولت تلاش وافری برای ارتقا سطح زندگی و توجه به معیشت مردم در دست اقدام است و استان همچون یک کارگاه بزرگ اقتصادی و عمرانی در حال فعالیت است.

,

وی تاکید کرد: علاوه بر بحث آب و فاضلاب و آبرسانی به روستا ها در حوزه خدمترسانی به صنعت ها تلاش های وافری در استان همدان شده است.

,

فعالیت ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور

, فعالیت ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور, فعالیت ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور,

به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی از سد کلان و تصفیه خانه ملایر با اشاره به مزایای اجرای این پروژه در ملایر اظهار کرد: تصفیه خانه شهر ملایر به ظرفیت 380 لیتر بر ثانیه فعالیت می کند که توانایی تامین آب بیش از 500 لیتر بر ثانیه در پیک مصرف را دارد.

,

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح برای جمعیت 170هزار نفر شهر ملایر و روستاهای مسیر آبرسانی انجام می شود، تصریح کرد: این طرح از جز معدود تصفیه خانه هایی است که به روش BOT اجرا می شود.

,

جانباز با بیان اینکه 132 میلیارد هزینه از محل اعتبارات عمرانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای پروژه تصفیه خانه ملایر هزینه شده است تصریح کرد: از تجهیزات مدرن در این پروژه استفاده شده است و با آزمایشگاه مجهز آبی با کیفیت در اختیار مردم قرار می گیرد.

,

وی با بیان این که بیو خروجی آب این تصفیه 2دهم است تصریح کرد: خروجی آب این پروژه جز بهترین کیفیت آب های سطحی در جهان است.

,

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: تا کنون 159 تصفیه خانه آب در کشور احداث شده است پروژه ملایر یکصد و شصدمین تصفیه خانه کشور است که 11.9میلیون متر مکعب در شبانه روز آب تصفیه می کنم.

,

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید 40تصفیه خانه ای به بهره برداری رسیده است تصریح کرد: 25 درصد تصفیه خانه آب کشور در این دولت افتتاح شده است.

,

جانباز بیان کرد: 247 تصفیه خانه فاضلاب نیز تا کنون در کشور نیز به بهره برداری رسیده است و امروز نیز یک طرح در هرسین افتتاح می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه