اخبار داغ

معاون قضائی دادستان کل کشور در کرج:

احیاء کارخانه پارس لامع؛ ثمره تعامل دو قوه در البرز/ راهکارهای جایگزین کولبری ارائه می‌شود

احیاء کارخانه پارس لامع؛ ثمره تعامل دو قوه در البرز/ راهکارهای جایگزین کولبری ارائه می‌شود
سعید عمرانی گفت: خوشبختانه کارخانه پارس لامع با تعامل قوه قضائیه و مجریه در البرز از باتلاق مشکلات نجات پیدا کرد و توانست با ۲۰۰ کارگر به تولید بازگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون قضائی دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مقابله با قاچاق کالا و ارز که در استانداری البرز برگزار شد، برگزاری نشست ها و تبادل نظر مسئولین را در راستای اتخاذ راهکارهای اصولی برای مقابله با قاچاق موثر دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سعید عمرانی با اشاره به تمرکز دادستانی کشور برای مقابله با قاچاق های کلان و سازمان یافته، افزود: با توجه به اینکه این معضل روی تولید داخلی موثر است در اولویت کار ما قرار دارد، همچنین به دنبال ارائه راهکارها و جایگزین مناسب برای قاچاق های خرد یا همان کولبری هستیم.
,
 
,
وی به لزوم ارائه جایگزین های مناسب برای مشاغلی چون کولبری اشاره کرد و اظهار داشت: البرز در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید جز استان های موفق در کشور بوده و از این نظر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است، این روند نشان از همدلی بسیار خوب سه قوه در البرز دارد.
,
 
,
عمرانی با اشاره به فعالیت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز، تصریح کرد: خوشبختانه کارخانه پارس لامع با تعامل قوه قضائیه و مجریه در البرز از باتلاق مشکلات نجات پیدا کرد و توانست با ۲۰۰ کارگر به روزهای اوج تولید خود بازگردد، این اقدام مایه خرسندی بود.
,
 
,
معاون قضائی دادستان کل کشور در کرج در خاتمه ضمن عذرخواهی از مردم البرز، خاطر نشان داشت: متاسفانه البرز همواره سرریز مشکلات پایتخت بوده و بار بسیاری از معضلات را به دوش می کشد در نتیجه باید مورد توجه ویژه مسئولین برای حل دغدغه های آن قرار گیرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه