اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

اشتغال ۲۵۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران لرستان محقق نشد

اشتغال ۲۵۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران لرستان محقق نشد
زرینجویی گفت: در پی تفاهم نامه بنیاد شهید و استانداری مبنی بر اشتغال ۲۵۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران در لرستان اما تاکنون این طرح به نتیجه نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود زرینجویی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان لرستان اظهار داشت: در مرداد ماه امسال و در پی سفر اوحدی به استان لرستان، در راستای اجرای قوانین مربوط به ایثارگران تفاهم نامه ای بین بنیاد شهید و استانداری منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: در همین زمینه، تفاهم نامه اشتغال لرستان برای اشتغال دو هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران جویای کار منعقد شد که بنیاد شهید تعهدات خود را مبنی بر شناسایی و لیست آمار و اطلاعات در اختیار دستگاه ها قرار دهد و وظایف دستگاه ها نیز مشخص گردید.
,
 
,
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به عدم تحقق این برنامه تصریح کرد: پس از گذشت هفت ماه از این تفاهم نامه، هنوز نتیجه ممکن حاصل نشده است و با توجه به اینکه هم اکنون بیش از شش هزار و ۸۰۰ نفر از ایثارگران مشمول اشتغال در استان، بیکار هستند و بیش از ۶۰ درصد این افراد مدرک دانشگاهی دارند اما این طرح تحقق نیافته است.
,
 
,
زرینجویی عنوان کرد: این قانون به حق است و نسبت به رعایت سهمیه ۳۰ درصد ایثارگران باید رخ می داد که تاکنون در استان چیزی تحقق نیافته است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح استان های دیگر تا ۵۰ درصد هم پیشرفت داشتند هم در تفاهم نامه و هم در تامین مسکن ایثارگران که ضروری اقداماتی در این راستا صورت گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه