اخبار داغ

نماینده کرج:

عدم توانایی دولت در حل مشکلات مردم؛ حلقه مفقوده اتفاقات سیستان/ عده‌ای با قاچاق‌های سازمان‌یافته از طرح رزاق سوءاستفاده کردند

عدم توانایی دولت در حل مشکلات مردم؛ حلقه مفقوده اتفاقات سیستان/ عده‌ای با قاچاق‌های سازمان‌یافته از طرح رزاق سوءاستفاده کردند
مهدی عسگری گفت: حلقه مفقوده اتفاقات اخیر در سیستان و بلوچستان عدم توانایی دولت در حل ریشه‌ ای مشکلات مردم است و کوتاهی مسئولین نسبت به معیشت مردم را نمی ‌توان کتمان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم فردیس،کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: حلقه مفقوده اتفاقات اخیر در سیستان و بلوچستان عدم توانایی دولت در حل ریشه‌ ای مشکلات مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی عسگری با اشاره به اینکه افرادی ناچار هستند برای آنکه حداقل های زندگی خود را تامین کنند به روش هایی چون سوخت بری روی بیاورند، افزود: زمانی که فردی به واسطه دغدغه معیشت و از روی ناچاری به چنین اقداماتی دست می زند به جای برخورد با معلولها باید به علت‌ها و ریشه‌ ها پرداخت.
,
 
,
وی اظهار داشت: نظام به واسطه طرح رزاق با مردم عادی درباره سوخت بری تساهل کرد و سخت گیری نداشت، اما عده ای به‌ طور سازمان یافته اقدام به قاچاق گسترده سوخت کرده و از شرایط موجود سوء استفاده می کنند.
,
 
,
عسگری با تاکید بر اینکه کوتاهی مسئولین نسبت به معیشت مردم را نمی ‌توان کتمان کرد و با پاک کردن صورت مسئله، مشکل حل نمی شود، افزود: متاسفانه عده ای به صورت کاملا سازمان‌یافته قاچاق های گسترده ای را رقم می زنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه قاچاق های کلان به منافع ملت ایران ضربه می زند و تامین حداقل معیشت در این حالت، دیگر موضوعیت ندارد، اظهار داشت: عده ای با سوءاستفاده از این شرایط، ثروت‌های بادآورده‌ای به هم می زنند که از جیب مردم است.
,
 
,
عسگری با بیان اینکه نمی توان معضل مذکور را به حال خود رها کرد، تصریح کرد: کنترل قاچاق درباره اقدامات سازمان یافته مد نظر بوده است اما برخی موضوع سیستان را به گونه ای دیگر جلوه دادند.
,
 
,
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگاه نگاه قومیتی و مذهبی به مسائل و مشکلات در میان نبوده است، همه اقوام و مذاهب از هموطنان ما هستند و حکومت مکلف است حداقل های معیشتی آنها را فراهم کند.
,
 
,
مهدی عسگری در خاتمه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند مراد من از قاچاق، فلان کوله بَرِ ضعیف نیست که می رود یک چیزی را برمی دارد روی کول خودش می آورد؛ با او مبارزه هم نشود اشکالی ندارد، گفت: باید بین مقابله با قاچاق ‌های سازمان یافته و مردمی که ناچار به تأمین حداقل های معیشتی هستند تفاوت قائل شد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه