اخبار داغ

قاضی‌زاده هاشمی:

نیاز به انقلاب در نظام اداری کشور داریم /بیانیه گام دوم به دنبال آینده نگری است

نیاز به انقلاب در نظام اداری کشور داریم /بیانیه گام دوم به دنبال آینده نگری است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیاز به انقلاب در نظام اداری کشور داریم و منظور از انقلاب ریفورم نیست بلکه نیاز به انقلابی است که با حفظ آرمان ها، روش اداره را تغییر بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در چهارمین سلسله نشست های گام دوم انقلاب اسلامی و دولت جوان حزب اللهی بسیج اساتید دانشگاه های تهران عنوان کرد: از زوایا و سطوح مختلفی می توان به گام دوم انقلاب نگاه کرد. یکی سطح مبانی است که منظور امام جامعه از بیانیه گام دوم چیست و چرا جوانان را به صورت مستقیم مامور کرده است و یکی هم سطح کارکردی است که این بیانیه چه چیزی، چگونه و در چه زمانی آن دنبال می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در 40 سالگی انقلاب با سه موضوع «حمایت سرمایه های اجتماعی از آرمان ها»، «تاثیرپذیری برخی افکار عمومی از القائات خارجی» و «ملموس نبودن مسیر پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جدید» مواجه بودیم. 

,

وی افزود: بیانیه گام دوم سه بخش اصلی آسیب شناسی گذشته، راه حل هایی برای امروز و آینده نگری دارد.

,

قاضی زاده هاشمی گفت: سال ۹۷ یک تحلیل نوشتم تحت عنوان فصل پروانگی، که انقلاب اسلامی در مرحله اول به انتهای دوران پیلگی رسیده و اگر این پیله را نشکافد با تمام ظرفیت هایی که ایجاد کرده ممکن است در پیله خود بمیرد و ممکن است جمهوری اسلامی چیزی از انقلاب اسلامی باقی نگذارد و اگر بتواند این پیله را بشکافد و از غلاف ابریشمی زیبا خارج شود می تواند حرکتش سریع می شود. 

,

وی بیان کرد: ما نیاز به انقلاب در نظام اداری کشور داریم و منظور از انقلاب ریفورم نیست بلکه نیاز به انقلابی است که با حفظ آرمان ها، روش اداره را تغییر بدهیم.

,

این نماینده مجلس افزود: نقطه آرمانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همان نقطه آرمانی انقلاب است که آماده سازی مقدمات ظهور است.

,

وی لازمه تغییر روش در گام دوم را فکر نو، فهم مسائل روز، تن ندادن به وضع موجود و شجاعت دانست و گفت: این چهار عنصر از روحیات جوانی است که بتواند سال ها برای کشور پرچم داری کند. 

,

گفتنی است در ابتدای این نشست که با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران ضمن تقدیر و تشکر از قاضی زاده هاشمی و اساتید حاضر در نشست، بسیج اساتید را مهم ترین قشر برای تبیین گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه