اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امورخیریه البرز مطرح کرد؛

تبرکات مهدوی؛ طرحی برای تامین مایحتاج شب عید نیازمندان البرز/ ۳ هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود

تبرکات مهدوی؛ طرحی برای تامین مایحتاج شب عید نیازمندان البرز/ ۳ هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود
حجت الاسلام علی دشتکی گفت: طرح تبرکات مهدوی در آستانه سال جدید و اعیاد شعبانیه در بقاع متبرکه استان البرز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار گرفته ایم و آغاز و پایان ۱۴۰۰ قرین به نیمه شعبان است، از محل موقوفات بقاع متبرکه طرح ویژه تبرکات مهدوی با عنوان سه شنبه های مهدوی در بقاع متبرکه استان البرز برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی با اشاره به اینکه فرهنگ انتظار باید مورد توجه قرار گیرد و منتظر در مسیر مولای خود گام بردارد، افزود: خدمت به نیازمندان یکی از دغدغه های اهل بیت (ع) بوده و یکی از آثار ظهور هم توجه ویژه به اقشار محروم جامعه است، در نتیجه انتظار می رود در روزهای پایانی سال و به واسطه بیمارس کرونا، عاشقان امام زمان (عج) علم خدمت به محرومین را به دست بگیرند.

,
حجت الاسلام دشتکی به برگزاری ویژه برنامه تبرکات مهدوی در مراکز افق امام زادگان شاخص البرز اشاره کرد و اظهار داشت:  ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت بسیج عمومی و مردمی در خدمت به محرومان وکمک به اقشار آسیب پذیر در موضوع ویروس کرونا از مهم ترین اهداف این طرح است.
,
 
,
وی با اشاره به تهیه لباس و مایحتاج شب عید نیازمندان البرز در طرح تبرکات مهدوی، تصریح کرد: این طرح از ولادت علی (ع) آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین جلب مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرف، خیرین، بازاریان، اصناف و افراد دارای توان مالی و شهروندان را در دستور کار داریم.
,
 
,
حجت الاسلام دشتکی به تهیه ۳ هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی، بن کفش و لباس برای ایتام و کودکان، پک های آجیل و میوه شب عید اشاره کرد و گفت: ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان، طبخ و توزیع غذای گرم در شب ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) هم از دیگر اقداماتی است که در قالب طرح تبرکات مهدوی انجام می شود.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز در خاتمه تقویت و توسعه حس نوع دوستی، مواسات و صدقه دادن را ۳ هدف اصلی طرح تبرکات مهدوی (عج) دانست و خاطرنشان داشت: برای استمرار کمک های مادی و معنوی از طریق اطلاعات بانک مراکز افق بقاع متبرکه افراد را شناسایی می کنیم  تا منابع ست نیازمدان واقعی برسد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/


 
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه